[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 20:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 689 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 3 sty 2004, o 23:16 

Karma: 0
Proponuje poprawić tak accuracy, aby było bardziej czytelne. Przykładowa sugestia


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sty 2004, o 00:05 
WONS

Dołączył(a): 12 lut 2003, o 23:46
Posty: 3234
Karma: 16
Proponuje zmiane scoreboarda :>

Zostawcie ten z tourneya.

Nieprzewiduje odrzucenia mojej propozycji :}


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sty 2004, o 00:11 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Latwo Ci powiedziec "zostawcie". TDM jest robiony od podstaw na zwyklym q2dm. Musialbym robic calego scora od nowa :]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sty 2004, o 01:01 
Kozak

Dołączył(a): 23 sie 2003, o 23:56
Posty: 2361
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 3
ja to bym cichał takie accuracy:
http://www.q3arena.gry.wp.pl/odc/?id=5153&imnr=%2011348


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sty 2004, o 01:56 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
Już gdzieś to napisałem, ale powtórzę, bo jak najbardziej tyczy się topicu.
TDM ma licznik fragów w postaci małych cyfr, a np 'Battleground 1.20' ma ten sam wskaznik z tych dużych cyfr odliczających ammo i health.. ale nie o wielkośc mi chodzi. Podczas przewijania dem w KG, w 'battle' jak pada frag, liczba natychmiast przeskakuje, natomist w 'tdm' niestety nie. Chodzi o to, że żeby wyłapac z demka jakiś fajny frag, w pierwszym przypadku można przewijać i jak cyfra sie zmieni wystarczy cofnąć odrobinę, natomist przy demie nagranym na modzie 'tdm', demko trzeba oglądać całe, jak się nie pamięta konkretnej minuty fraga n1. Nie wiem od czego to zalezy, ale bardzo ważne to jest dla wszystkich movie-makerów.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sty 2004, o 15:31 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
hm ostatnio zauwazylem ze jedna osoba znowu ma rg z dupy, tak znowu bo juz kiedys tak miala, wiec harv tu pytanie do Ciebie czy daloby sie zrobic z poziomu moda cos takiego ze jak ktos pisze jakas komende, akurat w tym wypadku np frkq2_bot 1, zeby jak napisal to z say frkq2_bot 1 to bylo widoczne ze napisal to z say, chodzi mi konkretnie o to ze w owy cheat po napisaniu tej komendy uaktywnia bota, a bez tej nakladki np grajac z normalnym nocheatem kolega poprostu napisze frkq2_bot 1 i chodzi mi o to zeby np bylo widoczne jak ktos pisze cos z say, zeby nie byl tak sprytny i napisal tego z say. [ mam nadzieje ze rozumiesz o co mi chodzi, bo ostro to gmatwam :D ]. Jak sadzisz ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sty 2004, o 19:20 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
VenoM - zrobie licznik fragow duza czcionka w gornym rogu ekranu tak jak bylo w zwyklym q2. To powinno rozwiazac problem przewijania.

eX3 - Da sie, tylko jest taki maly problem, ze frkq2_bot nie jest komenda tylko zmienna (cos takiego jak cl_drawfps). Jednak mysle, ze cos na to poradze.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sty 2004, o 17:42 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 22:16
Posty: 646
Lokalizacja: Gda
Karma: 8
imo dogrywka powinna trwac nie 5 a 2 or 3 min
a potem golden frag


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sty 2004, o 23:45 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Czemu POWINNA? :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sty 2004, o 17:43 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
hm mapy jak rozumiem sa czytane z maps.lst tylko ze jak all fajnie powpisuje sam to jak wpisze vote map mam all przy sobie q2dm1q2dm2 itd.. jak dam spacje po q2dm1 w maps.lst to jest lipa bo sie nie zmieniaja, ale wtedy ladniej to wyglada, a defualtowe q2dm1 "The Edge" itd przy kilku dziesieciu mapach nie widac all.. cos moglbys na to poradzic ?

hm czas dogrywki, czy tez jej brak [ sudden death ], mogloby sie imo ustawiac w configu serva o ile to nie problem jak w battlegroundzie..

pozatym istnieje mozliwosc voteowalnych configow ? albo cos w tym stylu ? cfg do dma, 1v1 itd ? ala tourney.. czy to ma byc tylko i wylacznie mod do tp?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sty 2004, o 20:28 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
1. No z ta lista map to jest lipa: pod linuxem jest jakos inaczej i pod winda inaczej. Jak nad tym przysiade to na pewno to poprawie.

2. Nie jest to dla mnie zaden problem.

3. TDM - mial byc to z zalozenia, oraz jak sama nazwa wskazuje, mod tylko do tp ewentualnie mozna sobie zagrac 1v1. Na razie niech tak zostanie. Bedzie osobny mod do duela i kto wie co jeszcze... ;))


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sty 2004, o 21:12 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
ad1 z tego co wiem battle czyta mapy z maps.txt nie lst.. a tourney ma inny txt z mapami do innego configu.. 1v1maps.txt itd.. wiec moze wystarczy zeby czytalo to z txt a nie z lst.. ?
ad 2 byloby imo to lepsze..


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sty 2004, o 00:16 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
Moje propozycje

1. wszystkie komendy wymagajace podania nicka gracza, powinny miec mozliwosc podawania wzamian jego IDentyfikatora. Lista ID sie wyswietla po wpisaniu "players". Podobnie z nazwami teamow, zamiast wpisywania ~*AGL*~ (co jest niemozliwe ze wzgledu na tyldy :P) powinna byc mozliwosc wpisania po prostu "A" lub "B".

2. Komenda names ktora podaje jakie nicki uzywal gracz na tym serwerze i ile razy np:
As_best was using 5 names: AsB(34), [xf]As_Best(33), As(27), a(13), pick_me(6)
Serwer powinien dopisywac do swojej bazy IP nowe nicki za kazdym razem gdy z tego ip wszedl nowy gracz, lub gdy zmienil on nicka.
- baza powinna byc zapisywana co jakis czas na dysku, i wczytywana przy starcie serwera
- Dodatkowo, na serwerze powinna byc zmienna nickname_flood ktora ogranicza zmiane nickow do okreslinej ilosci razy w ciagu minuty.
Uzywanie tej komendy przez admina, powinno podawac rowniez IP

3. Zablokowanie serwera na haslo, na okreslony czas komenda temp_pass
- zeby wejsc na serwer trzeba ustawic odpowiednio zmienna password
- dlugosc trwania czasowego zamkniecia serwera jest ustalana sztywno przez admina

4. Zablokowanie serwera na jeden mecz komenda lockserwer.
- Nikt nie moze wejsc na serwer do przeladowania mapy lub odblokowania serwera komenda unlockserver

5. Zmienna allow_showip <0|1> ktora wlancza i wylancza podawanie IP przy laczeniu i rozlanczaniu sie playera
- np."Player [127.0.0.1] has entered the game" i "Player [127.0.0.1] has left the game."

6. Hud powinien byc nizej (maxy-72)

7. Auto-timery. Dozwolone sa gdy serwer ma ustawione allow_timers na 1.
- Sposob dzialania mozna zmienic podczas gry przez vote timers <0|1|2|3>
Tryb 0 - timery zabronione, nawet te wywolywane samemu komenda play :)
Tryb 1 - normalne timery wlanczane samemu przez kazdego gracza
Tryb 2 - automatycznie uruchamiane przez siebie lub innego gracza z wlasnego teamu
Tryb 3 - automatycznie uruchamiane przez kazdego gracza
Tryb 4 - automatycznie uruchamiane przez siebie lub innego gracza z wlasnego teamu
Tryb 5 - automatycznie uruchamiane przez kazdego gracza

_________________
???????????


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sty 2004, o 10:21 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
7/ tryb 0 to raczej ni edo zrobeinia imho

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sty 2004, o 14:13 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
1. juz jest w polowie, czyli zamiast name mozna podac ID.

2,3,4 - moze

5 - zrobie

6 - innym nie przeszkadza tak jak jest :]

7 - jarek ma racje


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sty 2004, o 13:33 
Przyczajony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2003, o 10:25
Posty: 48
Lokalizacja: Rzesz
Karma: 0
Proponuje wprowadzić komende HOLD lub cos w tym stylu bo:
Po 1 nie wszystkim da sie wytłumaczyć że wystarczy wpisać TIME :) aby zazstopować
Po 2 czasem 60 sek. nie wystarczy i trzeba znowu wpisywac Time a to jest troche denerwujące

_________________
:D "Talk to the hand" :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sty 2004, o 13:46 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
omg.. jeżeli są tacy, którym nie można wyjaśnić, że TIME stopuje, to nie ma już dla nich ratunku :D
co za różnica.. wyraz HOLD ma nawet tyle samo liter.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sty 2004, o 13:51 
Przyczajony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2003, o 10:25
Posty: 48
Lokalizacja: Rzesz
Karma: 0
Proponuje wprowadzić komende HOLD lub cos w tym stylu bo:
Po 1 nie wszystkim da sie wytłumaczyć że wystarczy wpisać TIME :) aby zazstopować
Po 2 czasem 60 sek. nie wystarczy i trzeba znowu wpisywac Time a to jest troche denerwujące

_________________
:D "Talk to the hand" :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sty 2004, o 18:02 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 23:26
Posty: 3116
Lokalizacja: Poznan
Karma: 21
widze, ze jestes nieugiety :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sty 2004, o 18:25 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2003, o 23:45
Posty: 254
Lokalizacja: Pozna
Karma: 0
th!ck
przyczajony

---------

podpis : :D "Talk to the hand" :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 689 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 35  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza