[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 24 kwi 2024, o 23:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 402 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: PLQ2 #14
PostNapisane: 7 sty 2013, o 19:01 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, o 09:22
Posty: 4052
Lokalizacja: bstok
Karma: 216
od marca do czerwca są tylko 3 miesiące, a jak wiemy wszyscy w czerwcu to już w ogóle mało kto gra


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: PLQ2 #14
PostNapisane: 7 sty 2013, o 19:05 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2004, o 22:10
Posty: 314
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 7
Można pomyśleć wobec tego o dobrym przygotowaniu się do otwarcia 14 edycji po wakacjach, a w międzyczasie zastanowić się nad krótkimi, weekendowymi formułami. Warunkiem powodzenia jest to by były to wydarzenia w miarę cykliczne.

_________________
Your Blue Room


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: PLQ2 #14
PostNapisane: 7 sty 2013, o 19:22 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2002, o 09:21
Posty: 2725
Lokalizacja: Gda
Karma: 85
tylko nie wydaje mi się aby co niedziele każdy miał czas, aby grać te 3-4h, bo tak to wyglądało mniej więcej w przypadku turniejów q2ht i q2tw. także przydałoby sie, aby skrócic czas do max 2h?

_________________
aka asd_krzys


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: PLQ2 #14
PostNapisane: 7 sty 2013, o 19:31 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2004, o 22:10
Posty: 314
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 7
No tak. To musiałaby by krótsza formuła i niekoniecznie co tydzień, ale np. co 2.

_________________
Your Blue Room


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: PLQ2 #14
PostNapisane: 7 sty 2013, o 20:19 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
na prośbe marlboro:

http://www.fajnyboard.planetquake.pl/viewtopic.php?p=249905#p249905

Spoiler:
Obrazek

$this->bbcode_second_pass_quote('Pio', '
')Śmieszne były teksty typu "zróbcie nową fajną mapę to i ja pogram". Szacun dla ludzi za prace nad nowymi mapami, ale niestety nie chodziło o to .. Q2 jest już taką grą, że nie warto w ten sposób "wabić" nowych graczy, a jedynie trzymać przy grze tych starych. Sam zrezygnowałem z gry właśnie przez nowe mapy, a wiem, że takich graczy jak ja było sporo. Teraz gram znowu, bo BOOOM na nowe mapy minął.


nie mogłem się powstrzymać! :D

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Ostatnio edytowano 7 sty 2013, o 20:24 przez dem, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: PLQ2 #14
PostNapisane: 7 sty 2013, o 20:22 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2004, o 22:10
Posty: 314
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 7
No fajnie, tylko czy do tego miał służyć ten topic? Być może i komiks śmieszny ale to daj to do proszę do (c).

_________________
Your Blue Room


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: PLQ2 #14
PostNapisane: 7 sty 2013, o 23:37 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
$this->bbcode_second_pass_quote('zorro', 't')ylko nie wydaje mi się aby co niedziele każdy miał czas, aby grać te 3-4h, bo tak to wyglądało mniej więcej w przypadku turniejów q2ht i q2tw. także przydałoby sie, aby skrócic czas do max 2h?


Formuła gry jest do przełknięcia.

Oczywiście, że taki turniej to MAX 2h.
Można pomyśleć nad tworzeniem grup lub granie KAŻDY Z KAŻDYM. Przy założeniu, że znajdzie się 30 chętnych graczy co jest wynikiem już aż nadto dobrym, stworzenie 5-osobowych teamów daje ich 6 sztuk. Każdy rozgrywa po 5 meczów, co daje na szybko bodajże 15 meczów z czego każdorazowo mogą być grane 3 mecze jednocześnie. Przy założeniu, że gramy do 1 wygranej mapy z TL=15min i przy założeniu, że każdorazowo zebranie się na serwerze zajmie ok. 5min mamy 5x20 = 100min. Czyli jest realne zebrać się i zagrać w te 2 godzinki.

Wcześniej oczywiście prowizoryczne zapisy, podział na koszyki i wybieranko. To spokojnie zajmie nie mniej niż 30min.

Do tego co trzeba polecić. Norman bodajże miał kontakt do jakiegoś amerykańca (Jehara?) (sorki jeśli przekręciłem fakty i nicki). Koleś zrobił naprawdę konkretną transmisję, a taki cykl mógłby coś tam ruszyć i zachęcić do grania.
Do tego nie ma sensu zamykać się na zagranicę. Tutaj możemy pozostać przy graniu na serwerach only pl lub alternatywnie na zagranicznych.
Kwestia postawienia radia czy gtv to kolejne urozmaicenie.

Co jaki czas miałby się odbywać turniej? Myślę, że co 2 tygodnie to takie dobre rozwiązanie. Niech turniej nie będzie męczący, a umilający posuchę w q2.

ps. Liczby odnośnie 30 chętnych graczy lekko wyssane z palca, bo w q2 nie grałem od dobrych kilku miesięcy i nie znam obecnego potencjału, ale można spróbować. Przy mniejszej ilości teamów wchodzi w grę wydłużenie tl, a najlepiej zagranie 2óch map. Co ważne, wg mnie mapy powinny być przydzielane NA DRODZE LOSOWANIA, a nie wyboru. KONIECZNIE.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: PLQ2 #14
PostNapisane: 7 sty 2013, o 23:39 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 29 lip 2009, o 23:00
Posty: 329
Karma: 14
+Real/

Jeżeli liga ma się odbyć, to styczeń-luty jest w sam raz (marzec, kwieceń, maj, już rok temu było narzekanie co do terminów) - Nawet jeżeli ma być to weekendowy turniej (sobota eliminacje a niedziela finały) jestem za. Ciśnienia na ligę w starym stylu nie widać, nikt nie gra pcw nie ma co się oszukiwać to nie wypali. Dobitnie to widać na przykładzie niedokończonego euro. Na forum też nie widać zbyt wielu entuzjastów tego pomysłu.

edit//

Może być jak np proponuje Neon. Jednak z losowaniem map bym nie przesadzał. Ja proponuję grać co niedziela, np. w ten sposób:
- Niedziela 1-sza - gramy q2dm1,
- Niedziela 2-ga gramy q2dm2,
.
..
...

Kapitanowie twórzą team pod daną mapkę.
Dołączyć do ligi można najpóźniej od jej półmetka (aby być sklasyfikowanym w lidze - należy rozegrać przynajmniej połowę spotkań). Jeżeli gramy 8 tygodni - 8 niedziel - czyli przynajmniej 4 mecze.
Za wygraną otrzymujemy 2 pkt, za przegraną 1pkt. Za absencje 1 pkt. (na koniec indywidualną ilość pkt, każdego z zawodników mnożymy przez współczynnik - ten co grał 8 spotkań x 1,000 , ten co grał 7 x 0,875, itd.)
Tak na szybko.
Jakie są plusy takiego rozwiązania:
- ciągłość ligi,
- grasz mapy, które lubisz,
- możesz sprawdzić się na tle innych graczy
itd.

Fajnie byłoby aby po każdym takim niedzielnym graniu - kapitan opisał na jakich pozycjach poustawiał graczy etc. Tak aby móc oprócz patrzenia w tabelę, coś poczytać na temat kolejki.


W sumie jak mamy już ten mnożnik, to te ograniczenie z minimum meczy do rozegrania (tutaj 4 mecze np. ) traci rację bytu. Może więc ligę można zacząć, wtedy kiedy będzię się na to gotowym.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: PLQ2 #14
PostNapisane: 9 sty 2013, o 12:00 
Slaby koles
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2013, o 23:50
Posty: 5
Lokalizacja: Tarnów
Karma: 2
Ja chce wziąć udział! :D

_________________
One shoot, one kill. :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: PLQ2 #14
PostNapisane: 9 sty 2013, o 12:09 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2002, o 09:21
Posty: 2725
Lokalizacja: Gda
Karma: 85
Zamiast wybierać mapy z góry, byłbym za votowaniem lub losowaniem mapy w dany dzień przed rozgrywkami.

Pozostaje kwestia kogoś, kto by jakoś to ogarnął od strony organizacyjnej - czy ktoś taki jest potrzebny,
czy po prostu wchodzimy na irca, wybieramy kapitanów (jak do tej pory, na kapitanów wybierane osoby, które grają q?) losujemy graczy i kapitanowie teamów podają wyniki i przechodzimy do kolejnego meczu?

_________________
aka asd_krzys


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: PLQ2 #14
PostNapisane: 9 sty 2013, o 12:34 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2004, o 22:10
Posty: 314
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 7
Ktoś na pewno będzie potrzebny:
- całościowe ogarnięcie tematu + newswriting,
- sędziowanie + posiadanie admina,
- opcjonalnie shoutcast (co byłoby niezłe i dodało całości właściwej formy).

_________________
Your Blue Room


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: PLQ2 #14
PostNapisane: 9 sty 2013, o 13:00 
Mroczny

Dołączył(a): 16 kwi 2010, o 09:18
Posty: 453
Karma: 20
Sorry za ot.. ale tak przy okazji, zapraszam do czytania newsów na http://scenaq2.pl/ - ruszają 2 nowe ligi duelowe


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: PLQ2 #14
PostNapisane: 9 sty 2013, o 13:42 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2002, o 09:21
Posty: 2725
Lokalizacja: Gda
Karma: 85
$this->bbcode_second_pass_quote('marlboro', 'K')toś na pewno będzie potrzebny:
- całościowe ogarnięcie tematu + newswriting,
- sędziowanie + posiadanie admina,
- opcjonalnie shoutcast (co byłoby niezłe i dodało całości właściwej formy).


- newsy - marl + mq (chyba był chetny?)
news przed/news po
- sedziowanie/adminy - niepotrzebne jak jest 8 ludzi na serwerze, którzy mają grac mapę z góry ustalona
wystarczy vote imo
- calosciowe ogarniecie tematu - nie wiem czy jest sens komplikowac, tu naprawde nikt nie ma juz 15 lat, wiec po wejsciu na irca jakiejś tam liczby osob, zakładając, że wiemy wg jakich kryteriów wybierani są kapitanowie teamów całość powinna pójść do przodu bez jakichś większych problemów, wystarczy tylko ustalić w jaki sposób wybieramy mape i go...
_________________
aka asd_krzys


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: PLQ2 #14
PostNapisane: 9 sty 2013, o 15:53 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 1 wrz 2003, o 18:21
Posty: 261
Lokalizacja: Opole
Karma: 14
tak, ja mogę pisać newsy.

_________________
"czyj chleb jadasz, tego piosnkę śpiewasz"


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: PLQ2 #14
PostNapisane: 9 sty 2013, o 16:03 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 cze 2010, o 17:32
Posty: 278
Lokalizacja: Tarnów/Kraków
Karma: 7
tu naprawde nikt nie ma juz 15 lat, wiec po wejsciu na irca jakiejś tam liczby osob, zakładając, że wiemy wg jakich kryteriów wybierani są kapitanowie teamów

Dokładnie tak.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: PLQ2 #14
PostNapisane: 9 sty 2013, o 16:39 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2004, o 22:10
Posty: 314
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 7
- newsy jak najbardziej chętnie będę pisał,
- sędziów widziałem nie tylko po to by byli na serverze i pilnowali porządku, ale chociażby do przygotowania raportów pomeczowych (zawsze było to niezłe urozmaicenie). Chyba żeby zrezygnować z tego na rzecz wywiadów z najlepszym graczem z każdej drużyny oraz kapitanami, co da jako taki obraz gry, z różnych punktów widzenia,
- co do ogarnięcia - Może i nie mamy w większości po 15 lat ale zawsze największym problemem w plq2, było zachęcenie do umawiania meczy. Nawet nie umawianie, tylko właśnie zachęcanie kapitanów/graczy z danego klanu by w ogóle o tym pomyśleli. Przypominanie że może być w/c ewentualnie w/o, to nic nie dawało, a najczęściej kończyło się jeszcze pretensjami że przecież klan x chciał grać, tylko gdybyśmy poczekali, jako organizatorzy, jeszcze ten dzień-dwa. Klanów które nie robiły z tym problemów, można było policzyć na palcach jednej ręki.

_________________
Your Blue Room


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: PLQ2 #14
PostNapisane: 9 sty 2013, o 17:18 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, o 09:22
Posty: 4052
Lokalizacja: bstok
Karma: 216
$this->bbcode_second_pass_quote('marlboro', '-') co do ogarnięcia - Może i nie mamy w większości po 15 lat ale zawsze największym problemem w plq2, było zachęcenie do umawiania meczy


no ale my w sumie tu nie rozmawiamy już o plq2, tylko o jakimś randomowym turnieju z tego co widzę.. slonik
szkoda, widzę że nie ma za bardzo na FB chętnych klanów, więc pozostaje to co proponujecie

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: PLQ2 #14
PostNapisane: 9 sty 2013, o 18:48 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2002, o 09:21
Posty: 2725
Lokalizacja: Gda
Karma: 85
$this->bbcode_second_pass_quote('marlboro', '-') sędziów widziałem nie tylko po to by byli na serverze i pilnowali porządku, ale chociażby do przygotowania raportów pomeczowych (zawsze było to niezłe urozmaicenie). Chyba żeby zrezygnować z tego na rzecz wywiadów z najlepszym graczem z każdej drużyny oraz kapitanami, co da jako taki obraz gry, z różnych punktów widzenia

Rownie dobrze można na podstawie demka? Nie wiem jak to się robi, ale są demka z multi-pov'ami?

$this->bbcode_second_pass_quote('marlboro', '-') co do ogarnięcia - Może i nie mamy w większości po 15 lat ale zawsze największym problemem w plq2, było zachęcenie do umawiania meczy. Nawet nie umawianie, tylko właśnie zachęcanie kapitanów/graczy z danego klanu by w ogóle o tym pomyśleli. Przypominanie że może być w/c ewentualnie w/o, to nic nie dawało, a najczęściej kończyło się jeszcze pretensjami że przecież klan x chciał grać, tylko gdybyśmy poczekali, jako organizatorzy, jeszcze ten dzień-dwa. Klanów które nie robiły z tym problemów, można było policzyć na palcach jednej ręki.
ale rozmawiamy o mini turnieju, gdzie wszystko dzieje sie w ciagu 2-2,5h wieczorem w umowiony dzien?

$this->bbcode_second_pass_quote('Feeble', 's')zkoda, widzę że nie ma za bardzo na FB chętnych klanów, więc pozostaje to co proponujecie
szkoda czy nie, ja chetnie pogram takie pik-upy, natomiast co do ligi to raczej brak admina jest chyba wiekszym problemem niz brak klanow na ten moment?
_________________
aka asd_krzys


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: PLQ2 #14
PostNapisane: 9 sty 2013, o 19:02 
Cichociemny

Dołączył(a): 9 paź 2007, o 19:41
Posty: 106
Karma: -13
Zaglądam tu czasami i w sumie to zagrałbym sobie jeszcze w tą gierkie na nowo bez żadnego oszukiwania
Spoiler:
Tabula rasa ? ;>


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: PLQ2 #14
PostNapisane: 9 sty 2013, o 19:55 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2004, o 22:10
Posty: 314
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 7
zorro, jeżeli miałaby to być formuła taka jak przedstawiłeś, tj. wieczorowa, no to rzeczywiście można tak spróbować.

Multipova pewnie można zrobić ale należałoby się co do tego upewnić.

_________________
Your Blue Room


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 402 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza