[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 19 paź 2019, o 05:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 27 cze 2011, o 19:19 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sie 2005, o 17:49
Posty: 1028
Karma: 49
Gandalf.
http://vibez.one.pl/v3/quake186.jpg
http://cup.planetquake.pl/quake2/pp/screen/1541304944699.jpg
http://cup.planetquake.pl/quake2/pp/screen/1551295563095.jpg


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 27 cze 2011, o 19:22 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('fiziek', 'G')andalf.
http://vibez.one.pl/v3/quake186.jpg
http://cup.planetquake.pl/quake2/pp/screen/1541304944699.jpg
http://cup.planetquake.pl/quake2/pp/screen/1551295563095.jpg

muhaha, z tego co widze dales 3 screeny z dm8 na ktorych drugi klan jest jechany rowno... tzn ze 3c nie umialo zagrac tej mapy vs v3... roflcopter

na dm8 v3 >> 3c... trzeba pocwiczyc a nie od razu zmieniac mape bo ktos nie ogarnia mapy na poziomie v3... w ten sposob zamykasz temat "nierownosci" tej mapy rozpoczety przez febla z 3c :)
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 27 cze 2011, o 19:25 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sie 2005, o 17:49
Posty: 1028
Karma: 49
odniosłem się jedynie do posta Gandalfa.. dwa równe teamy, a wyniki jak widać


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 27 cze 2011, o 19:26 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
no widac niezbyt rowne skoro jeden rejpuje drugi team na konkretnej mapie i to 3x podobnym wynikiem...

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 27 cze 2011, o 19:44 
Cichociemny

Dołączył(a): 13 paź 2007, o 14:53
Posty: 138
Karma: 3
to tylko swiadczy o tym ze 3c niepotrafi grac dm8 =.=


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 27 cze 2011, o 20:57 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, o 09:22
Posty: 4052
Lokalizacja: bstok
Karma: 216
odnosząc się do wątku dwóch równych team'ów i możliwości rejpu...

wspominałem właśnie wcześniej, że tylko na tej mapie zdarzały się takie wyniki w przypadku starć obu klanów, zainteresowane strony o tym wiedzą

chciałbym natomiast nadmienić, że ogromny wpływ na dobrą grę na dm8 ma komunikacja głosowa

wszystkie te screeny są z gier, kiedy 3c gra bez ts

jako czysty konkretny przykład różnicy pomiędzy grą bez, a grą Z podaję ten screen -> http://cup.planetquake.pl/quake2/pp/screen/1301303075320.jpg (z pierwszego meczu w finale PP)

więc Reve radzę się zastanowić nad używaniem pewnych stwierdzeń...o zobacz nagle klan który nie umie grać dm8, wygrywa jednak ta mapę z klanem, który dominował każdego w całym sezonie (na dm8)

to jest jedyny przykład, ponieważ tylko raz graliśmy vs czołowy klan na ts w ciągu ostatnich 6-7 miesięcy? mógł to być przypadek wg wielu, ale moim zdaniem, żeby na tej mapie coś ugrać, w momencie gdy grają 2 wyrównane teamy, to trzeba grać na ts. inaczej traci się jakąkolwiek kontrolę nad wydarzeniami na mapie...

ktoś się zgodzi, ktoś nie, podałem fakty i moje rozkminki na ten temat


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 27 cze 2011, o 21:00 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('Feeble', '
')to jest jedyny przykład, ponieważ tylko raz graliśmy vs czołowy klan na ts w ciągu ostatnich 6-7 miesięcy? mógł to być przypadek wg wielu, ale moim zdaniem, żeby na tej mapie coś ugrać, w momencie gdy grają 2 wyrównane teamy, to trzeba grać na ts. inaczej traci się jakąkolwiek kontrolę nad wydarzeniami na mapie...

ktoś się zgodzi, ktoś nie, podałem fakty i moje rozkminki na ten temat


jesli dobrze zrozumialem wniosek jaki powinienes wyciagnac to grajmy na ts zamiast wywalmy psa z dm8 bo v3 poniewieralo kims.... jak sam zauwazyles to brak komunikacji wplywa na wynik a nie to jakie powery sa rozstawione :) ameryki drugi raz nie trzeba odkrywac :)

czyzby EOT ?
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 27 cze 2011, o 21:05 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, o 09:22
Posty: 4052
Lokalizacja: bstok
Karma: 216
generalnie można pomyśleć w tą stronę dem, fakt

sam wyjechałem z tym pomysłem usunięcia PS na dm8, ale zrobiłem to po meczu euroq2l, gdzie aż szkoda było oglądać jak tacy gracze po stronie nF jak piecia, aGent, R1cky i Spawn, nie wychodzą z 15 fragów na mapie :)

ot taki luźny, spontaniczny pomysł do pogadania, przecież chodzi o dyskusję

fakt faktem, moje osobiste zdanie jest takie, ze ts najbardziej przydaje się akurat na dm8, ale jak wiemy, nie każdy ma możliwość tego używać (co warto podkreślić)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 27 cze 2011, o 21:15 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
nie no jasne, podyskutowac mozna i warto. sam wyrazalem opinie co gdzie i jak by mozna. potworze jedynie ze problemem do wdrozenia takich zmian jest chyba brak nieskompilowanych map dm1-dm8...

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 27 cze 2011, o 21:20 
Naczelna zrzeda sceny Q2/Q4
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 20:29
Posty: 1691
Lokalizacja: stolyca
Karma: 25
Mam kilka propozycji odnośnie urozmaicenia ligi i podzielę je na trzy aspekty.

1. To system rozgrywek.
Nie ma aż tylu klanów aby wg mnie rozgrywać dwie ligi. W związku z tym zastanowiłbym się nad jedną ligi i ewentualnie nad dwiema grupami gdzie rozstawiłbym tylko 4 najlepsze klany (klan 1 i 4 z ostatniej edycji do grupy A, klan z 2 i 3 do grupy b), reszta klanów losowo przypisana do grup lub wg uznania organizatorów. W każdym wydaniu system dwurundowy.
W przypadku jednej grupy, podobnie jak to jest w lidze szkockiej (czy tak jest w Austrii) po rundzie zasadniczej play off (przy czym nie klasyczna drabinka, a grupa gdzie gra się każdy z każdym bo5 gdzie każdy klan wybiera swoje mapy tak jak w EQ2l), pomiędzy czterema najlepszymi o zwycięstwo w lidze i resztą o zajęcie pozostałych miejsc. W przypadku dwóch grup, ana logiczna sytuacja tylko z 2 lub 3 najlepszymi zespołami danej grupy i dalej ana logicznie drużyny z miejsc 4-5 grupy A i B tworzą ana logiczną grupę i walczą o kolejne miejsca (wszystko zależy od ilości klanów)

2. Mapy
W rundzie zasadniczej pozostałbym przy aktualnym ustalaniu map (czyli z góry przypisane do danego meczu), tylko tutaj :
- wprowadziłbym next1
- na trzecią mapę zmieniałbym MOD (UNICTF lub kurczaki, Chaos, produel - tutaj nie wiem czy można go wykorzystać do TP). Mod wybierała by drużyna przegrywająca 0:2 lub z gorszym bilansem fragowym w przypadku remisu 1:1 – myślę że akurat takie urozmaicenie mogłoby nieco ożywić stagnację i pokazać że można grać w inne mody także angażując się w grę.

3. Oprawa ligi
Tutaj wg mnie jest najwięcej do zrobienia i to na co położyłbym nacisk to radio i GTV. W Radio można zrobić podsumowanie każdej kolejki, wywiad graczami, np. najlepszym w danej kolejce, jeśli byliby chętni, to popracowałbym nad taktykami i pokazywał najlepsze, najciekawsze zagrania w meczu (jakiś super frag, dobry killquad) - wersja nagrania pliku video z opisem słownym i pokazaniem malunkowym akcji (dem przygotowywał coś podobnego odnośnie tricków jakie można robić na mapie wraz w wskazaniem bindów), ale do tego potrzebni są sędziowie, bo to oni by decydowali oglądając mecz czy coś takiego miało miejsce.
Idąc dalej, utrzymanie gali, ale zmiana kategorii np. najlepszy frag, najciekawsze wydarzenie, blef roku, najlepszy quadrun etc. Ktoś proponował wpisowe do ligi i przeznaczenie jej na nagrody, taką wpłatę przeznaczyłbym na nagrody dla....głosujących, aby nie było 25 głosów, a trochę więcej...



Zupełnie osobnym tematem pozostaje system kar….ale wg mnie to nie moment i czas aby dyskutować o karach jeśli nie wiadomo czy liga w ogóle ruszy.
To moje pomysły – te najbardziej racjonalne  , propozycję, chętnie mogę o nich podyskutować.

_________________
Niech kołowrotek będzie z wami!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 27 cze 2011, o 23:54 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, o 09:22
Posty: 4052
Lokalizacja: bstok
Karma: 216
$this->bbcode_second_pass_quote('hamster', '
')- na trzecią mapę zmieniałbym MOD (UNICTF lub kurczaki, Chaos, produel - tutaj nie wiem czy można go wykorzystać do TP). Mod wybierała by drużyna przegrywająca 0:2 lub z gorszym bilansem fragowym w przypadku remisu 1:1 – myślę że akurat takie urozmaicenie mogłoby nieco ożywić stagnację i pokazać że można grać w inne mody także angażując się w grę.


moim zdaniem, nie ma szans, żeby taki pomysł przeszedł...

naprawdę duże grono graczy ma totalnie wyjebane na różne urozmaicenia i ich interesuje tylko tdm. dużo osób wchodzi raz w tygodniu na mecz ligowy i chce zagrać to co zawsze. pomysł imo nietrafiony

co do punktu 1 i systemu ligi, czas pokaże ile klanów będzie chętnych, wtedy można robić jakieś insynuacje

punkt 3 bardzo w porządku..to się może udać i bardzo urozmaici ligę

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 28 cze 2011, o 01:15 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
zmiana modow nie przejdzie tak samo jak ruszanie dm8 :D a szkoda bo taki unictf na jakichs mapach z dm moglby byc ciekawy..
next1 musi byc dodane to dobra mapa
ja bym dodal tez cos z ciekawych z innych q, jak chocby q3dm6 czy jakas tam w ql byla co ja czesto graja hidden fortress ? widzialem jakies streamy online to fajnie wygladala
ale znam scene nie od dzis i ciezko sie ludziom oderwac od q2dmX ;]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 28 cze 2011, o 01:24 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 29 lip 2009, o 23:00
Posty: 329
Karma: 14
Nareszcie jakiś sensowny post nowe mapy nowy fun. Jeżeli jest taka opcja dodać najlepsze wybrane mapy z q3 czy q1 do przyszłego plq2 to jak najbardziej przynajmniej z jedna obok next1. To da się szybko przekonwertować czy sporo roboty?
A no i jeszcze jedno wróciłbym jakby były te nowe mapy 7+1(next1)+2(q1+q3)=mappol (suma 10) - do systemu 4 mapek po 15 min. Mozliwy remis wmeczu jak widzicie. Pozdro.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 28 cze 2011, o 02:13 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Jest tyle świetnych map zrobionych do q2, ze nie trzeba kalać sie, plq2 i Quake'a 2 mapami z q3.

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 28 cze 2011, o 08:04 
Naczelna zrzeda sceny Q2/Q4
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 20:29
Posty: 1691
Lokalizacja: stolyca
Karma: 25
Odnośnie zmiany modu:
takie same argumenty były za tym, gdy z urbaskiem zdecydowaliśmy aby każdy klan z innym klanem grał minimum 6 róznych map. Argumenty były te same: raz na tydzień, swoja mapa, nie lubię dm6, nie umiem dm8.....czas pokazał, że zyskali na tym wszyscy.

W chwili obecnej już nie chodzi o rozwój skilla, bo wszystkie mapy umiemy grać, a o urozmaicenie ligi aby zainteresować większą cześć, a także abym "starym" coś jeszcze sprawiło radość.
Być może zmianę moda można zastosować tylko w przypadku remisu 1:1...ta zmiana moda jest na jedną mapę, a nie na cały mecz

Dlaczego mody?
- produel - anomal włożył kupę czasu i wysiłku aby stworzyć taki mod, czemu z niego nie skorzystać skoro ktoś na to poświęcił tyle czasu, mamy tak mało kreatywnych osób promujemy to co "nasze"
- kurczaki - sami w wakacje często grywacie w ten mod, a jak już trzeba grać o coś to nie nie wszyscy wiedzą co i jak
- chaos - kiedyś wielka fascynacja, nadal spora zabawa, ale w lidze....już nie


niby narzekacie że liga się nie rozwija, ale jak pojawia się pomysł, to przed próbą już poglądy konserwatywne, wydaje mi się że obawa jest jedna, nagle dobzi gracze i mocne klany mogą faktycznie przegrać z kimś teoretycznie słabszym.....
Na tym etapie sceny wydaje mi się że właśnie o to chodzi, same mapy tego nie zmienią bo skill pozostanie taki sam, a nowy mod nieco zmienia proporcje.
Mapy z innych Q też nie dodadzą losowości, bo duża część z nas grała w inne odmiany Q i doskonale zna te mapy, co do moda mam inną opinie, wydaje mi się że nikt na poważnie nie grał takich rozgrywek.

_________________
Niech kołowrotek będzie z wami!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 28 cze 2011, o 09:30 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
Jakby wprowadzono do plq2 kurczaki to deklaruje sie ze wracam do q2 :D

_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 28 cze 2011, o 09:32 
Luzny kolezka

Dołączył(a): 19 mar 2010, o 19:43
Posty: 417
Lokalizacja: Białystok
Karma: -24
CHAOS !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 28 cze 2011, o 10:21 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2003, o 20:11
Posty: 2549
Lokalizacja: Krynica/Krak
Karma: 45
kurczak !

_________________
:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 28 cze 2011, o 11:36 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
tylko ze na takich modach chyba nie bedzie dzialal nofake, wiec musicie sie liczyc z tym ze bedziecie ta jedna mape grali bez nf


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 28 cze 2011, o 11:52 
Naczelna zrzeda sceny Q2/Q4
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 20:29
Posty: 1691
Lokalizacja: stolyca
Karma: 25
do ligi jest jeszcze +/- 2 miesiące do tego czasu nie dałoby rady tego zmienić?

_________________
Niech kołowrotek będzie z wami!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza