[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 23 kwi 2024, o 23:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 23 cze 2011, o 16:43 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2005, o 15:27
Posty: 1551
Lokalizacja: Grajewo
Karma: -69
chyba nie myslicie ze pent wnioslby cos dla dm8 :o, co z tego ze ktos wezmie penta i bedzie ganial psa, przeciez na dm8 ucieczka to najlatwiejsza rzecz... a kazdego psa mozna zabic 1 kula wiec.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 23 cze 2011, o 16:47 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
tak, bo pent na dm8 sprawi ze wroca starzy gracze <oklaski>

_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 23 cze 2011, o 17:01 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2005, o 15:27
Posty: 1551
Lokalizacja: Grajewo
Karma: -69
haha, no no wroca na 100 :) imo lepiej zamiast quada na dm3 wjebac cg, moze wtedy tez wroca, skoncza sie fejki, czity, lol i razor zgina w wypadku i wszyscy bedziemy szczesliwi :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 23 cze 2011, o 17:39 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
feb? nie rozumiem twojego toku myslenia, dodatkowa atrakcja taki ranking imo, ktos ma wyjebane niech ma, jak ludzie beda chcieli beda zbierac to beda jak nie to nie. nie bedzie to przeciez wyrocznia jesli chodzi o klasyfikacje ale taki dodatkowy zabieg ktory urozmaici konkurencje vs 'niektore' klany ktore nie beda mialy wyjebane.

zreszta ciezko o dyskusji nad ludzmi ktorzy maja 'wyjebane' nie dla takich ludzi sie to wszystko robi :>


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 23 cze 2011, o 17:55 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 29 lip 2009, o 23:00
Posty: 329
Karma: 14
jak poprawić dm8?
- dodać drugie BFG


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 24 cze 2011, o 11:50 
Cichociemny

Dołączył(a): 24 paź 2010, o 00:11
Posty: 87
Lokalizacja: Białystok
Karma: 3
Wywalić dm8, wstawić next1 !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 24 cze 2011, o 13:24 
Mroczny

Dołączył(a): 20 mar 2005, o 19:17
Posty: 530
Lokalizacja: Białystok
Karma: 18
Naruszenie dm8 (dodanie penta/usunięcie czegoś/dodanie czegoś innego) to byłaby profanacja w biały dzień. Dodać next1, w przypadku małej ilości klanów zrobić system rozgrywek jak w szkockiej ekstraklasie (piłka nożna) i byłoby lepiej :p

_________________
te tam nie pierdol :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 24 cze 2011, o 14:13 
Przyczajony

Dołączył(a): 3 cze 2005, o 13:35
Posty: 54
Lokalizacja: Radom
Karma: 6
$this->bbcode_second_pass_quote('diaa', 'W')ywalić dm8, wstawić next1 !


No chyba TY!
_________________
Byrwi


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 26 cze 2011, o 23:07 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
w skrocie:

pent na dm8 = 5minut next powerup - czyli do dupy. lepszy jest dodany q w rotacji ra/mh/ps, ktory pozwoli przywrocic balans na mapie przy udanym q-runnie niz pent przed ktorym latwo uciec.

ladder - taki system jest tworzony po cichu bez fleszy sceny.

promocja q2 - kto chce pomoc msg me, bo plan/pomysl/pomysl na wykonanie/ jest opracowany na bazie wczesniejszych pomyslow z fb. potrzeba rak do pracy, a mi sie konczy sesja, wiec...

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 27 cze 2011, o 00:33 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2005, o 15:27
Posty: 1551
Lokalizacja: Grajewo
Karma: -69
$this->bbcode_second_pass_quote('dem', 'w') skrocie:

pent na dm8 = 5minut next powerup - czyli do dupy. lepszy jest dodany q w rotacji ra/mh/ps, ktory pozwoli przywrocic balans na mapie przy udanym q-runnie niz pent przed ktorym latwo uciec.

ladder - taki system jest tworzony po cichu bez fleszy sceny.

promocja q2 - kto chce pomoc msg me, bo plan/pomysl/pomysl na wykonanie/ jest opracowany na bazie wczesniejszych pomyslow z fb. potrzeba rak do pracy, a mi sie konczy sesja, wiec...


ludzie, wy serio chcecie cokolwiek zmieniac na tych mapach? no zal w chuj, quad na dm8, 10 lat gracie bez quada na dm8, to dajcie w pizdu quada na dm1 tak jak robilo sie w chuja bikera, strzelisz 5x z rg w pancerz w pokoju z rg to sie quad pojawi na arenie, ja pierdole jebnijcie sie w glowe bez kitu... vote CG zamiast quada na dm3 :| rotflmao skoczcie z mostu plx.

pio, dobry post wykluczajac mape dla pedalow z euro czyt. next1. plq2=plq2, dm1,dm2,dm3,dm5,dm6,dm7,dm8.
komus nie pasuje ze team zbierze pierwszego psa i napakowana osoba rejpuje przez 20 min, to niech nie gra i nie placze. proste.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 27 cze 2011, o 10:11 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('abc', 'n')o zal w chuj, quad na dm8, 10 lat gracie bez quada na dm8

no i moze tu lezy pies pogrzebany?
$this->bbcode_second_pass_quote('abc', 'k')omus nie pasuje ze team zbierze pierwszego psa i napakowana osoba rejpuje przez 20 min, to niech nie gra i nie placze. proste.
ja bym nic nie zmienial, ale chce miec z kim grac :) sam do siebie strzelac przeciez nie bede. chca ludzie zmian, to przemyslmy co jest rozsadne a co nie.

tak dla przemyslanych i trafnych zmian, a Q na dm8 to akurat ciekawa urozmaicajaca rozgrywke zmiana.

teraz tak, wszystko co pisze sprowadza sie do gry rowny klan vs rowny klan. Dodanie Q na dm8 moze rownie dobrze zwiekszyc rape na mapie. problemem tej mapy nie jest to jakie itemy sa nie niej rozstawione a klany ktore nie potrafia odliczac i zbierac psa. to samo tyczy sie kazdej kolejnej mapy.

co wiecej, odjecie psa od puli itemow rozwali calkowicie idee grania dm8 bo cala gra sie skupi wokol gory, a hb, dol etc bedzie olewany co oczywiscie bedzie nudne bo wystarczy miec railerow w teamie...

Q2 = powerups + tp + skill

nie wylaczajcie zadnego z ww. czynnikow wplywajacych na miodnosc tej gry :) nie zrobcie przypadkiem z niego cs :)

ps.
wzialktokolwiek pod uwage dostepnosc orginalnych nieskompilowanych plikow map dm1-dm8? z tego co wiem przy unictf byl problem ze brak takowych.

ps2.
fajniej by bylo zeby ludzie nauczyli sie grac mapy a nie upraszac je bo ktos jest bity na jednej z nich.

pozdrowionka!
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 27 cze 2011, o 11:20 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
W q4 było fajne rozwiązanie q2dm1, dodali w boxie reda. Grało się zupełnie inaczej, może odpalić coś takiego na okres wakacji? :)

_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 27 cze 2011, o 11:42 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2003, o 17:42
Posty: 678
Lokalizacja: Olsztyn
Karma: 10
Wezcie sie lepiej kurwa do gry zamiast zmieniać mapy które istnieją whuj lat i kazdemu sie fajnie gra, wprowadzenie next1 to swietny pomysł, dla mnie to bardzo fajna mapa i nie wiem dlaczego wszyscy sie tak przed nią bronicie, dodawanie cg zamiast quada na dm3 czy dodanie quada na dm8 to bezsensowne pomysly, ktore zwiększą różnice między słabszymi a lepszymi klanami, dodajcie jeszcze wszedzie slugi na dm2 i tez bedzie fajnie.

_________________
Q2 RULEZ !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 27 cze 2011, o 12:40 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2005, o 15:27
Posty: 1551
Lokalizacja: Grajewo
Karma: -69
$this->bbcode_second_pass_quote('doddy', 'W') q4 było fajne rozwiązanie q2dm1, dodali w boxie reda. Grało się zupełnie inaczej, może odpalić coś takiego na okres wakacji? :)


lepiej nie, bo boxa i tak gra zbyt wiele osob, a jeszcze +red to w ogole... ;D

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 27 cze 2011, o 12:50 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
pomysl z redem w boxie nieglupi. Z checia poskakalbym na takiej mapie tp ;]

_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 27 cze 2011, o 15:37 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
$this->bbcode_second_pass_quote('doddy', 'W') q4 było fajne rozwiązanie q2dm1, dodali w boxie reda. Grało się zupełnie inaczej, może odpalić coś takiego na okres wakacji? :)


Dałeś ciała Doddy :(.
Na DM taki ruch to jeszcze by dał radę.

W tdm nieraz jest problem z latającym po box/ssg gościem z rg. Teraz dodajemy reda i ta pozycja staje się bardziej strategiczna i fragodajna niż room. Kontrargumenty pewnie znajdą się, ale wg mnie też pomysł słabyyyyyy. Nawet bardzo. Więcej tu będzie ffa niż grania tp.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 27 cze 2011, o 15:40 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('neon', '')$this->bbcode_second_pass_quote('doddy', 'W') q4 było fajne rozwiązanie q2dm1, dodali w boxie reda. Grało się zupełnie inaczej, może odpalić coś takiego na okres wakacji? :)


Dałeś ciała Doddy :(.
Na DM taki ruch to jeszcze by dał radę.

W tdm nieraz jest problem z latającym po box/ssg gościem z rg. Teraz dodajemy reda i ta pozycja staje się bardziej strategiczna i fragodajna niż room. Kontrargumenty pewnie znajdą się, ale wg mnie też pomysł słabyyyyyy. Nawet bardzo. Więcej tu będzie ffa niż grania tp.

eee tak abstrachuje od samego pomyslu, ktory pewnie byl zartem doddiego i powiem ze taka wypowiedz jest... glupia... box to pozycja jak kazda inna i nie rozumiem dlaczego ja dyskryminujesz oraz dlaczego cie bola ludzie z rg na boxie. oczywiscie to wszystko w oparciu o to ze gramy tak lige a nie pikapy... pikapow sie nie porownuje do ligi przeciez bo malo kto ma ochote zagrac dobre TP. natomiast takie rozwiazanie w lidze mogloby zaburzac dotychczasowe spojrzenie na taktyke tej mapy co wcale nie znaczy ze to zmiana na gorsze.

ps.
a nie denerwuja cie ludzie respujacy wode ? ciekawy schmat myslenia
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 27 cze 2011, o 17:25 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
$this->bbcode_second_pass_quote('neon', '')$this->bbcode_second_pass_quote('doddy', 'W') q4 było fajne rozwiązanie q2dm1, dodali w boxie reda. Grało się zupełnie inaczej, może odpalić coś takiego na okres wakacji? :)


Dałeś ciała Doddy :(.
Na DM taki ruch to jeszcze by dał radę.

W tdm nieraz jest problem z latającym po box/ssg gościem z rg. Teraz dodajemy reda i ta pozycja staje się bardziej strategiczna i fragodajna niż room. Kontrargumenty pewnie znajdą się, ale wg mnie też pomysł słabyyyyyy. Nawet bardzo. Więcej tu będzie ffa niż grania tp.

Po prostu nie wysiliłeś się i nie pomyślałeś, że na mapie pojawiają się dwa główne punkty kontrolne... Wg twojej wypowiedzi FFA powinno być również na innych mapach gdzie są dwie główne miejscówki:

dm2: Ra, Q
dm3: RG, Frytkownica
dm5: Red, Karuzela
_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 27 cze 2011, o 17:56 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
Już opisuję różnicę:

Na dm2 mamy bfg, którym można łatwo i szybko przeskoczyć na pozycję quada (ubić/zebrać/cokolwiek). Quad na ra i sytuacja odwrotna

Na dm3 mamy quada, którym jak wiadomo można skutecznie odbijać rg. Jak wiemy, mając dobrych rejlowców ciężko ich wykurzyć. Do tego dochodzi pent, którym możemy również przejmować mapę. Atak z rg na quada/penta czy jak chcecie czyli sytuacja odwrotna.

Na dm5 mamy kolejnego quada, którym możemy skutecznie odbijać ra. Odwrotnie napakowanym z ra można lecieć i zbierać/ubijać q.

To tak po krótce opisałem. Na tych mapach można robić zatem takie akcje w POJEDYNKĘ.

Teraz odnośnie dm1 i różnicy. Koleś napakowany na box/ra, który jakoś tam wali z rury z której strony miałby dać się zaskoczyć? Nie widzę nawet sytuacji, kiedy napakowany enemy z cg go stamtąd wykurza. Dodatkowo atak zapewne idzie przez 2 osoby, które oddają pozycję. Logicznie reasumując słabo się to opłaca z 2óch względów. Tracimy pozycję, oraz jest długi czas, żeby lecieć tam, ubić enemy i wrócić na macierzystą pozycję. Zwyczajnie mapa nie jest do tego dostosowana jak np dm3 i górna arena.

Sami piszecie najpierw o dm8 i bezsensie gry kiedy enemy zbiera psy i fraguje.
Tutaj będzie rejp totalny między klanami o różnym skillu. Jak wyobrażacie sobie wyjście z sytuacji gdzie na CAŁEJ mapie dostaje się po respie. Pozostaje underground, z którego już nie wiadomo w którą stronę iść, bo dodatkowo arenę kontroluje 2óch z rg. Resp na upper rl też jest właściwie kontrolowany. Dojście po dolną rl, którą coś jeszcze można było działać jest niemożliwy.
Wg mnie balans na tej mapie będzie przechylał się ku lataniu z rg i szybkim fragowaniu, a co za tym idzie rejpie. Nie piszę już nawet o graniu pikapów, bo widzę już masakrę i te rzesze disconnectów, kiedy mapa zostanie opanowana przez dużo lepszy lineup.


Tak ku dygresji na sam koniec. Mnie szczerze zaczęły coraz bardziej nudzić mapy, gdzie idziemy w kierunku grania insta, czyli bieganie przez 80% czasu z rg. Być może dlatego swego czasu tak polubiłem next1, gdzie część ludzi nie gra bądź wnosi żale kiedy mówi się o jej włączeniu do plq2. Ceniłem zawsze q2 za teamplaya i chciałbym też cenić za wszechstronność. Taki model dm1 dlatego mi zupełnie nie pasuje i to moje subiektywne zdanie. Możecie się z tym nie zgadzać, ale mam do tego prawo i nie próbujcie mnie przekonywać.
Wiem, że zaraz znajdziecie tysiąc kontrargumentów, ale moja wizja i doświadczenie w grze mówi mi tak, a nie inaczej.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 27 cze 2011, o 18:29 
Cichociemny

Dołączył(a): 13 paź 2007, o 14:53
Posty: 138
Karma: 3
mam nadzieje ze zartujecie z tymi zmianami...

neon nie wiem jaki scenariusz obierasz na dm8 ale do tej pory jeszcze nie bylo meczu w ktorym 2 klany na podobnym poziomie rejpily sie na dm8 (dobry klan inepozwoli sobie przejac calej mapy i z reguly psy sa zbijane bardzo szybko)

dodajcie next1 i kazdy bedzie zadowolony


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza