[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 27 kwi 2024, o 22:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 16 cze 2011, o 17:56 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
$this->bbcode_second_pass_quote('Scout', 'm')ysle, ze wtedy z przekazaniem wladzy nie bedzie problemow, kiedy scena sie na cos zdecyduje to "wygasla wladza" nie powinna sie wtenczas juz w to mieszac tylko przekazac paleczke

i tutaj bys sie zdziwil. Nawet gdzies na forum jest post danki ze jej nie obchodzi zdanie sceny bo ona i tak zrobi po swojemu (nie pamietam tylko czego to dotyczylo :) )
_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 16 cze 2011, o 20:36 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, o 09:22
Posty: 4052
Lokalizacja: bstok
Karma: 216
siemka, ja bym chciał tu poruszyć jeden wątek, który moim zdaniem jest godny uwagi

mianowicie chodzi mi o mapę q2dm8

jestem za wprowadzeniem zmiany na tej mapie, a dokładnie - usunięcie power shield'a

tak sobie dziś obejrzałem demko z finałowego meczu 2div eq2l pomiędzy o4f a nF, gdzie padł wynik ok. 240:15, przy czym w nF grał naprawdę ciekawy skład

do czego zmierzam? do tego, że praktycznie dzięki losowemu układowi i szczęściu jednej ze stron, mapa została rozstrzygnięta w 3 minutki? pierwszy idzie ps, następnie w ciągu 2-3 minut mamy kolejne ps'y, gdzie już wcześniejszy ps w drużynie pomaga brać kolejne i jaki tego efekt? GG. przy tak skumulowanym pojawianiu się ps'ów, gra na tej mapie traci sens. oczywiście zdarzają się wyrównane mecze, ale to wówczas jak te ps'y pojawiają się raz na jakiś czas i panuje zażarta walka. nawet przy dwóch bardzo mocnych team'ach możliwy jest totalny rape na przeciwniku, gdzie % szansy na odbicie ponowne mapy, jest praktycznie równy zeru.

dlatego też proponowałbym usunięcie ps i nic w zamian, albo wstawić quada na takich samych zasadach...

jestem ciekaw waszych opinii


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 16 cze 2011, o 20:47 
Kozak

Dołączył(a): 21 cze 2002, o 20:33
Posty: 1030
Lokalizacja: Gdańsk
Karma: 19
Hmm mozna powiedziec, ze dosc odwazny pomysl ale ja jestem za :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 16 cze 2011, o 21:44 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
racja, juz tez kiedys z kims o tym dyskutowalem. Quad co 60sek wprowadzilby troche 'wieksze' zrownowazenie mapy. ewentualnie zostawic tryb losowy tylko zamiast ps bylby zestaw mega/ra/quad.

Konieczna byla by pewnie ingerencja w zrodlo mapy, ale nie widze przeszkod aby ja lekko zmodyfikowac.

co do next1 jestem za wprowadzeniem jej.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 16 cze 2011, o 22:13 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
A mi sie to wlasnie podoba. Teoretycznie slabszy zespol ma szanse wygrac z tym mocniejszym, a jak sie nie uda to trudno - rejpik ;]

_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 16 cze 2011, o 22:20 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
Moim zdaniem usunięcie Powershielda z q2dm8 byłoby krokiem zbrodniczym. Całe piękno tej mapy polega właśnie na kontroli powerupa, częstym ucieczkom z minimalną ilością hp i zbieraniem cellsów rozrzuconych w różnych zakamarkach mapy. Jedyna mapa z powerupem tego typu, a Wy chcecie się tego pozbyć. Już lepiej zrezygnować z dm7 i wprowadzić n1 lub też nową mapkę, o której wspominał dra.

_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 16 cze 2011, o 22:25 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, o 09:22
Posty: 4052
Lokalizacja: bstok
Karma: 216
i co z tego, że jedyna mapa z powerup'em tego typu...nie można być zawsze takim konserwatystą, czas pomyśleć nad lepszym rozwiązaniem

dziwne, że niektórzy nie zauważają absurdu przypadkowości tej mapy :S sil kontrola kontrolą, ale jak Ci pójdzie taka kolejność jak napisałem wyżej (co się zdarza często), to gdzie tu jest dalszy sens grania? wolałbym, żeby lwia część wyniku była uzależniona od umiejętności teamu i jego gry przez 20min...a nie serii sprzyjających wydarzeń.

majcin, nie sądzę, abyś był w stanie mi podać jakieś przykłady na palcach jednej ręki, które by potwierdziły Twoją tezę he he


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 16 cze 2011, o 22:47 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
Ja bardzo sobie ceniłem zawsze dm8 ze względu na jej charakter. Były właściwie 2 opcje. Albo ustawiać rajlerów na górze i próbować kontrolować mapę, albo zbierać psy z doskoku kiedy enemy panuje na górze, lub też skupić na ubijaniu powerupów.

Zazwyczaj gra się jednym, który odpowiedzialny jest za timing i zbieranie pieska. W gestii enemy leży, czy gra on systemem 4 rg z czego jeden zbiera psy, czy jednego ustawiają np pod psem. Czy grają chociażby hb+ya. Mapa dm8 jest bardzo duża, więc jest dużo możliwości. Gracze nie grają schematów jak np na dm3, gdzie stoisz sobie na rg i walisz po respach. Tutaj jak nie idzie, można coś pokombinować, pozmieniać. Losowość nie jest tu większa niż w duelu na dm1, gdzie dobry resp na dobrym poziomie graczy może decydować o wygraniu mapy.
Jeśli coś można by zmienić, aby grało się "lepiej", to może być to nie pokazywanie jaki akurat powerup bedzie respawnowany już podczas countdownu. Nieraz spotkałem się z dawaniem ready i unready, aczkolwiek to tak samo sporna kwestia jak z windą na dm2.

Ta mapa daje bardzo dużo możliwości w taktycznym graniu. Nie zaprzeczę, że mapa jest typowo pod rejlowców. Nie powiem, że grając dobrym klanem na słabszy można zrobić tam nieziemski rejp i co poniektórym wybić ochotę do gry. Nie znam okoliczności gry o4f na nF, nie podważam grania tp przez żadną ze stron, ale nie zgodzę się nigdy, żeby to była typowo gra przypadku. Są tam takie bronie jak np bfg, które ze zgrabnym tp swojego teamu może wyrządzić dużo szkody.

Wg mnie dm8 to jedna z trudniejszych map, a kwestia nieumiejętności grania przez część klanów bierze się zwyczajnie z rzadkości jej grania. Chociażby klan wD, który swego czasu znajdował się w niższych rejonach tabeli 2giej ligi zawsze był groźny na tej mapie. Nie mieli szczególnych graczy na rg, ale klikali tam bardzo fajnie i zespołowo.

Dodatkowo bura za pisanie o dm7, bo to kolejna mapa z bardzo dużym wskazaniem na tp. Trzeba mieć graczy na każdą pozycję tam, żeby mieć kontrolę nad mapą, bo odbicie ra z rl nie stanowi problemu, a odcinanie od ssg stanowi problem dla przeciwnika, nawet jesli posiada red armora we władaniu.

Next1 to kolejna ze świetnych map jeśli chodzi o tp. Baaaaardzo duża arena i walka o quada na całego. Też spotkałem się z paroma możliwościami grania tej mapy jeśli chodzi o pozycje. Zdecydowanie na tak jeśli chodzi o możliwość dodania do maplist. nieSTETY bez rg, co poniektórych od razu odtrąca (pamiętne sprzeciwy BoD ;)).


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 16 cze 2011, o 22:58 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 14:46
Posty: 328
Lokalizacja: Radomsko
Karma: 16
quad na dm8 to troche lipa bo za nim sie z nim dojdzie na rg to juz zgasnie :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 16 cze 2011, o 23:26 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('[qwes]', 'q')uad na dm8 to troche lipa bo za nim sie z nim dojdzie na rg to juz zgasnie :D

ja narazie 2 grosze bo poza domem jestem.

wywalenie PS to zbrodnia... febl, ktos cie musial chyba mocno zmeczyc na dm8 ze takie herezje piszesz. no offence ale przykladow wyrownanych meczy z niefartem mozna podawac tak samo wiele jak i rejpow. dm8 to kontrola PS co 60s. cala architektura mapy straci zastosowanie, bo po co czesc z HB i YA? po co BFG, do ktorego latwo dojsc z blastem a 1 bfg w maske psa == instant kill.

OK wprowadzic do poli Q to cos nowego i qwes, dojscie z dolu do rg zajmuje mniej niz 10 s wiec nie wiem o czym piszesz :)

brak PS = fail
dodanie Q = urozmaicenie.

jesli chcesz sie febl wdac w dyskusje w zasadnosc psa na dm8 to przygotuj sobie lepiej argumenty po co na dm3 jest q i pent, po co na dm2 sa 2 wierze z ra i Q, po co na dm6 bfg blisko Q a od rl do wyjscia od Q idzie sie sekunde i dlaczego jest taki a nie inny entrance do q.

zeby zatrzymac psa wychodzacego z power roomu wystarczy mala doza taktyki i przypilnowanie dolu, ktory przewaznie jest malo uczeszczany przez posiadaczy gory...

zostawcie dm8 w spokoju :)
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 16 cze 2011, o 23:47 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, o 09:22
Posty: 4052
Lokalizacja: bstok
Karma: 216
he, tu nie ma co się wdawać w dyskusję, napisałem o co mi chodzi. te przemyślenia bazuję również mocno na meczach 3c vs v3, gdzie praktycznie każda mapa była wyrównana, a kiedy przychodziło do dm8, to zdarzyło się ze 2 razy, ze łykaliśmy po 200 fragów przy niesprzyjających wiatrach, czyli niefartownemu ułożeniu ps'ów

tak czy siak, widzę, że nic się nie zmieni w tym temacie, bo pewnie takich obrońców mapy jest cała zgraja


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 17 cze 2011, o 00:38 
Przyczajony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 kwi 2009, o 15:39
Posty: 35
Lokalizacja: Gdańsk
Karma: 7
Okej, jestem gotow poswiecic czas na robienie nowej mapy do tdm, ale potrzebuje pomyslow od innych graczy ... mysle ze dalo by rade skleic mape pasujaca wiekszosci graczy :P jak narazie robilem mapy do jumpmoda co nie co wiem na ten temat wiec nie ma przeszkod zebym zrobil mape do tdm ... potrzeba mi jedynie pomyslow :) z czym jest ciezko ... oczywiscie moge skleic jakis fragment mapy lub tez robic jakies skrawki mapy i pozyskiwac od was opinie na temat tego co zrobilem, w kazdym badz razie wyrazam chcec do zrobienia nowej mapy, reszta zalezy od was czy w ogole chcecie nowa mape :))) hmmm?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 17 cze 2011, o 03:10 
Cukierkowy

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 11:31
Posty: 205
Lokalizacja: Bia
Karma: 58
4b, zrobienie dobrej mapy do tdm/duelowej jest 100 razy trudniejsze od zrobienia mapy do jumpa a i ludzie tez 100 razy wiecej narzekaja na nowe mapy w tdm :D ale gl

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 17 cze 2011, o 07:22 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2003, o 20:11
Posty: 2549
Lokalizacja: Krynica/Krak
Karma: 45
$this->bbcode_second_pass_quote('majcin', '')$this->bbcode_second_pass_quote('Scout', 'm')ysle, ze wtedy z przekazaniem wladzy nie bedzie problemow, kiedy scena sie na cos zdecyduje to "wygasla wladza" nie powinna sie wtenczas juz w to mieszac tylko przekazac paleczke

i tutaj bys sie zdziwil. Nawet gdzies na forum jest post danki ze jej nie obchodzi zdanie sceny bo ona i tak zrobi po swojemu (nie pamietam tylko czego to dotyczylo :) )

tak wiec apeluje, aby to doszlo do Danki i sama osobiscie sie wypowiedziala,
ja do niej nie mam uprzedzen jak wiekszosc tutaj, mimo to, wiem, ze wszystko sie z czegos bierze,
tak wiec jeszcze przed zgloszeniem sie kandydatow pora aby Danka sie wypowiedziala, czy bedzie miala z tym problem czy nie
_________________
:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 17 cze 2011, o 08:42 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 mar 2003, o 17:04
Posty: 324
Lokalizacja: ldz
Karma: 8
Danka juz sie wypowiedziala. Tzn napisala, ze o sprawie powinien sie wypowiedziec przyszly organizator. Nie ma co robic z danki zadnego wladzy szatana skoro sezon temu scena zadecydowala i wybrala sobie organizatora. Dwa sezony temu podobnie (sonic). Oba przypadki skonczyly sie kompromitacjami i z obu ratowal ich (nas?) Pio. Wiec troche panowie dystansu do tej wirtualnej walki o wladze, ktora pewnie istnieje w wiekszosci w glowach samych zainteresowanych. Wybierzmy organizatora. Podawajmy typy. Niech typy sie wypowiedza czy chca i jak zamierzaja zorganizowac plq2 (podzial na ligii, maplist). Zrobmy dodatkowy watek z jawnym glosowaniem. Bedziemy glosowac na ludzi i na koncepcje. Potem trzeba zebrac deklaracje sedziow bo z tym jest najgorzej. Ja moge poswiecic na jeden mecz w tygodniu czas. Niewiele ale zawsze cos.

Wiec jak pisalem typy sa sil/norman/michaq. Moze triumwirat prowadzacy?

Natomiast forbidden super, ze nam pomozesz. Pomyslow bedzie az za duzo.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 17 cze 2011, o 08:55 
Naczelna zrzeda sceny Q2/Q4
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 20:29
Posty: 1691
Lokalizacja: stolyca
Karma: 25
Odnośnie samej PLQ2 i organizacji przez młodych/świeżych sami wyciągnijcie wnioski (pomijając przypadki losowe), wg mnie musi być to osoba która miała coś wspólnego z samą ligą i była w nią zaangażowana (a nie z doskoku 2 mecze w tygodniu odsędziowane) = wie co to znaczy i ile czasu trzeba na to poświęcić.
Być może dobrym rozwiązaniem jest "zamrożenie plq2" i stworzenie osobnego projektu..

Natomiast jeśli chodzi o urozmaicenia, jest/mam kilka pomysłów, niestety nie uzewnętrzniam się z nimi ponieważ sam obecnie nie będę mógł ich zrealizować ani koordynować, gdyby ktoś był zainteresowany, proszę o informację.

_________________
Niech kołowrotek będzie z wami!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 17 cze 2011, o 14:04 
Cichociemny

Dołączył(a): 19 kwi 2004, o 15:20
Posty: 133
Karma: 8
Scout ostatni raz odpisze..
Nie reaguje na durnowate zaczepki (zdecydowane grono szczekaczy nie zasługuje nawet na tracenie mojego czasu), ale Tobie odpisze; ja już ani rok temu nie miałam nic do powiedzenia na temat formy plq2 (ja już w ubiegłym roku pisałam, że obecna forma jest do du.. ale ORGANIZATOR zadecydował tak jak chciał), Adi został organizatorem wcale nie bo ja sobie tak chciałam czy go łowiłam z tłumów, po prostu sam się zgłosił, a nie było innych chętnych i padło na niego, w tym roku też nie mam zamiaru sobie nikogo wybierać, jest mi wszystko jedno kto zrobi plq2 i jak ona będzie wyglądać (oby ciekawiej niż ostatnie dwie edycje i oby była to osba bardziej odpowiedzialna niż przez ostatnie 2 lata).
WIĘC OSTATNI RAZ - od 2 lat nie mam nic wspólnego z wizją plq2 i nie mam zamiaru nikomu następnemu się mieszać, starczy w końcu?

EDIT: dla niedowiarków.. wystarczy zapytać Adiego jak to wyglądało a nie pieprzyć 3 po 3 i wierzyć, że się wszystko wie najlepiej:)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 17 cze 2011, o 14:20 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
A czy czasem Adi nie musial byc zaakceptowany przez Twoja skromna osobe? Pierdolisz ze nie masz z plq2 nic wspolnego - fajnie , to moze w koncu zniknij z tej sceny a nie ograniczasz innych (np. przez ban ktory utrzymuje sie z rok na #plq2 za slowo "CZESC DANKA" - po cholere mam grac w lidze do ktorej nawet nie mam dostepu ircowego. Czy tak postepuje osoba, ktora nie jest w zadnym stopniu zwiazana z liga?), czy akceptujesz/nie akceptujesz decyzje dotyczece sceny bez wzgledu na zdanie reszty. Skoro tyle osob Ci pisze, ze jednak cos w tej Twojej tyranii jest , to moze warto sie zastanowic czy te osoby nie maja racji? Jesli cos mowisz to badz prosze chociaz konsekwentna.

_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 17 cze 2011, o 14:57 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
Jak się nie potrafi zachować jak facet to jest ban. Więc nie ośmieszaj się takimi tekstami, przeczytaj jakieś książki o poprawnym zachowaniu, ewentualnie zobacz co się dzieje na podwórku i jak wyglądają relacje międzyludzkie. Mogłeś chociaż nie robić z siebie ofiary systemu, bo z tego co pamiętam tolerowano Ciebie i tak zbyt długo.

Krytykanci i krytyka jest potrzebna wszędzie, ale trzeba to robić na jakimś poziomie. Na #plq2 wszystkie bany powinny zostać zdjęte przed startem ligi (jeśli plq2 ruszy) i na nowo niech sobie odpowiednie osoby banują za szczeniackie zachowanie.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 17 cze 2011, o 15:04 
Kozak

Dołączył(a): 21 cze 2002, o 20:33
Posty: 1030
Lokalizacja: Gdańsk
Karma: 19
Danka moim zdaniem nie potrzebnie sie tlumaczysz :) To i tak nic nie da. To jest jak z PO. CO byś nie robiła to i tak będzie Twoja i Tuska wina ;)
Neon słusznie napisał odnośnie zdjęcia banów przed startem plq2 :) GW


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 182 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza