[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 18:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 2 cze 2011, o 10:53 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 mar 2003, o 17:04
Posty: 324
Lokalizacja: ldz
Karma: 8
Siema. Pisze to w okresie "po sezonie" ale jesli przeczytacie mojego posta, zrozumiecie dlaczego. Mam problem z formula PLQ2 taka jaka jest ze wzgledu na pewnego rodzaju stagnacje. Lige rozpoczal bodajze Claymore i wtedy miala formule starej ligi mistrzow (4 druzyny w 4 grupach + playoffy). Gralo sie w niej 3v3 bo wtedy nikt nie wierzyl ze na tak malych mapach jak dm1 czy dm3 mozna grac w 8 osob. Ale to byla tylko i wylacznie teoria bo nikt tych map nie bral, wszyscy katowali swietne dm1 i 95% meczy sie na niej odbywalo. Pamietam, ze moj owczesny klan wybral na mecz z dmc (wowczas chyba top5 Polski ale top5 wtedy to jak top2 dzis) dm5 i skonczylo sie to wynikiem dziwnym jako, ze zaden klan nie potrafil na niej grac.

Kolejne plq2 przynosily zmiany, najpierw zabroniono wybierania dm1 jako homemap (chyba rezim hamstera juz) jedynie grano ja jako dogrywke. Ile bylo placzu i bluzg tego sie nie da opisac ale udalo sie, liga poszla niezle. Przez jakis czas liga byla invite only, dopiero potem bodajze po polaczeniu jej z urbaskowym mlq2 zrobiono zapisy i podzial na dywizje. I wlasnie wowczas (bodajze 2002 czy 2003 rok) wprowadzono obecny system ligowy. Tj. podzial na dywizje, system losowania a nie wybierania map, 2 rundy etc.

Zadzialalo, Q2 w Polsce jako jedynym chyba kraju w Europie nie umarlo. W Eq2l#1 (rowniez Claymore'a) najwiecej klanow bylo z Fin/Swe, potem troche z zachodniej Europy (uk, fr, de, nl) i grupa wschodnia czyli de facto Polska. Dzis Euro to w 80% polskie klany i to tylko te, ktorym sie chce. Czapki wiec z glow przed swietna liga jaka mamy i formula, ktora wymyslil hamster. Prawdopodobnie gdyby w innych krajach sie do tego schematu zastosowano dzis w Q2 graloby z 1000 osob a nie 200. Multimapowosc miala tez inne zalety. W 2002 repra Polski w zasadzie odpuszczala ze Skandynawami dm3. Dzis mamy z 16 zawodnikow, ktorzy na kazdej mapie moga grac rowne mecze z play.

Ale... ten system jest swietny ale katujecie go od lat. Te same twarze, te same mapy, te same fragi. Musza byc jakies zmiany. Imo koniecznoscia jest wprowadzenie next1, ktory jest swietna i ograna mapa, stawiajaca na zgranie druzynowe. Polskie zespoly nie lubia jej ale nie lubily tez dm2 dm3 dm5 dm6 dm7 dm8 a po tym jak zostaly zmuszone, grano je i wzbogacilo to znacznie gre. Wiec i teraz imo powinna nastapic odgorna decyzja.

Ale moj post tyczy sie czego innego. Imo powinnismy albo znalezc jakas grywalna mape z tysiaca ktore zostaly stworzone do tej pory albo stworzyc wlasna. Projekty typu unictf, choc bez sukcesu pokazaly jedna istotna rzecz. Gdy kreatywni ludzie na scenie zbiora sie do jakiejs roboty mozemy zrobic to co tylko sobie wymyslimy. A czemu nie zrobic swietnej mapy do tp? To, ze najprawdopodbniej nie bedzie jej w euro jest malo istotne.

Mapy dmx byly tworzone gdy nie znano jeszcze trikow, nie istnialo pojecie kontroli obszarow czy timingu broni, nie snilo sie nikomu podsadzanie do reda na dm2 czy do penta na dm3 a jednak wyszly znakomicie. Pomyslcie co polska scena jest zdolna osiagnac po latach doswiadczen Q2. Osobiscie sam mam pare pomyslow i chcialem sie zainteresowac jak takie mapy tworzyc ale ... no wlasnie ale. Nie ma sensu jednostkowy projekt bo skonczy tak jak dziesiatki duelowych map Kapitana czy Staha. To musialby byc projekt z gory narzucony przez scene, nie wazne jak i komu sie to bedzie podobalo, gramy i chuj. Dyskusje mialyby sens jedynie w trakcie projektu nt. detali , pomieszczen, tekstur, rozmieszczenia broni czy przeszkod do skokow.

Jesli jednak robilibysmy wlasna mape to zabierze to czas dlatego zaczac nalezaloby juz teraz od koncepcji i wstepnego rozmieszczenia pomieszczen czy zdecydowaniu sie na klimat. Nie powstrzymamy oczywiscie smierci Q2 ale mozemy ja nieco spowolnic.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 2 cze 2011, o 11:28 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 cze 2010, o 17:32
Posty: 278
Lokalizacja: Tarnów/Kraków
Karma: 7
Nijaka Iza:) już rozgryza ten temat od dłuższego czasu :ok:

A tak na poważnie, to jestem za. Podoba mi się ta inicjatywa.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 2 cze 2011, o 11:46 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
Moim skromnym zdaniem pomysł dra jest niezwykle ciekawy i należy się naprawdę mocno zastanowić nad jego koncepcją.
Jak już dra wspomniał, mamy stagnację. Zatrzymaliśmy się w miejscu i trwamy w martwym punkcie - słowem: lipa.
Zapewne pojawi się tutaj wiele głosów sprzeciwu... Zacznie się od jebanej przez Polaków q2next1.. bo jakże tu grać taką chujową mapę? Był w tym sezonie kabareton, w którym jeden z naszych klanów ją oddawać w/o, gdy przeciwnik wybierał felerną next1. Tylko dlaczego? Strach przed teksturami? Fobia architektoniczna? Stwardnienie rozsiane? Powagi :|
Trzeba zmian. Kroków odważnych i dość radykalnych. Popieram pomysł dra w 100% - trzeba zrobić coś, aby przyciągnąć ponownie tych, którzy uczestniczyli już w plq2. Wiele osób rezygnuje, bo mapy są oklepane i rozgrywanie kolejnych meczy na tych samych "planszach" jest po prostu nużące. Potrzebujemy czegoś świeżego...
Ja przychylam się do pomysłu stworzenia zupełnie nowej mapy (map?:)) od podstaw. W projekt winna być zaangażowana grupa ludzi - dzięki temu czas potrzebny na realizację będzie znacznie krótszy a i efekt końcowy zapewne będzie o niebo lepszy.
Należy zastanowić się kogo potrzebujemy... Z pewnością:
  • ludzi, którzy wykonaliby pracę związaną z architekturą mapy
  • ludzi, którzy obmyśliliby sposób, w jaki zapewnić odpowiedni balans mapy
  • ludzi, którzy potrafiliby wyobrazić sobie założenia taktyczne realizowane w grze tp, co wpłynęłoby na pracę osób z dwóch powyższych punktów
  • ludzi od modelowania mapy w edytorze
  • ludzi, którzy spłodziliby tekstury do mapy(o ile zajdzie taka potrzeba)
  • testerzy (scena)

Uważam, że projekt powinien być otwarty - nie trzymamy niczego w tajemnicy, dzielimy się ze sceną wszelkimi informacjami. Wszelkie sugestie każdego quake'owca mile widziane. Deadline: wrzesień 2011. Jest więc trochę czasu i powinno się przemyśleć tą kwestę. Imho może być to mała rewolucja, która może przynieść naszej scenie wiele dobrego ;)

Bezel: iza gra deathmatcha i robi mapkę pod DM. My mówimy o czymś zupełnie innym... :)

_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 2 cze 2011, o 12:07 
Cukierkowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2005, o 20:57
Posty: 185
Lokalizacja: : O
Karma: 25
next1 już dawno powinno być wprowadzone do plq2.
Juz chyba z 3 sezony temu był taki temat, ale wtedy spora grupa krzykaczy zaprotestowała i ostatecznie skończyło się na PP. I niestety teraz jest tak ze na polskie drużyny, zagraniczne lamy biorą tylko nexta ;]

Co do nowej mapy, jest to ciekawy pomysł, lecz dodatkowo zastanowił bym się nad dodaniem jeszcze czegoś nowego co dodatkowo urozmaiciło by przeżutą już formułę plq2 :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 2 cze 2011, o 12:10 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
$this->bbcode_second_pass_quote('sil', '
')Trzeba zmian. Kroków odważnych i dość radykalnych. Popieram pomysł dra w 100% - trzeba zrobić coś, aby przyciągnąć ponownie tych, którzy uczestniczyli już w plq2. Wiele osób rezygnuje, bo mapy są oklepane i rozgrywanie kolejnych meczy na tych samych "planszach" jest po prostu nużące. Potrzebujemy czegoś świeżego...

Pierwszym 'radykalnym' krokiem niech bedzie w koncu odsuniecie Pio&Danki&spolki od calego plq2 (czy to organizacja ligi, czy strony, czy kanalu ircowego). Ci ludzie sie juz dawno wypalili i sami od siebie niczego nie wniosa, a swoim konserwatyzmem moga tylko przeszkadzac. Potrzeba swiezej krwi z nowymi pomyslami, a nie ludzi ktorzy osiedli na laurach.
Co do pomyslu dragunova jestem jak najbardziej za. Co wiecej - uwazam ze mozna pokusic sie o wlaczenie nawet wiecej niz jednej mapy ;)
_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 2 cze 2011, o 12:58 
Mroczny

Dołączył(a): 20 mar 2005, o 19:17
Posty: 530
Lokalizacja: Białystok
Karma: 18
$this->bbcode_second_pass_quote('majcin', '
')Pierwszym 'radykalnym' krokiem niech bedzie w koncu odsuniecie Pio&Danki&spolki od calego plq2 (czy to organizacja ligi, czy strony, czy kanalu ircowego). Ci ludzie sie juz dawno wypalili i sami od siebie niczego nie wniosa, a swoim konserwatyzmem moga tylko przeszkadzac. Potrzeba swiezej krwi z nowymi pomyslami, a nie ludzi ktorzy osiedli na laurach.
Co do pomyslu dragunova jestem jak najbardziej za. Co wiecej - uwazam ze mozna pokusic sie o wlaczenie nawet wiecej niz jednej mapy ;)


:infinity:
Przeanalizuj dwie ostatnie PLQ2 i pomyśl co napisałeś ;-)
_________________
te tam nie pierdol :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 2 cze 2011, o 13:22 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, o 09:22
Posty: 4052
Lokalizacja: bstok
Karma: 216
no nie wiem majcin co masz szczególnie do Pio, dzięki któremu ostatnia plq2 została pociągnięta (przejął po Adim) a i również prowadził z powodzeniem wcześniejszą edycję. dojebałeś trochę mocno zakorzenionym hejtem :bij:

a co do nowych map, ja jestem jak najbardziej ZA


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 2 cze 2011, o 14:42 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
nie ciagnijcie tego tematu bo kolejna fajna inicjatywa utonie w morzu zali i placzy

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 2 cze 2011, o 15:02 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2005, o 15:27
Posty: 1551
Lokalizacja: Grajewo
Karma: -69
wprowadzajac next1, zmusicie tych graczy, ktorzy jej nie lubia do jej grania, chcecie grac next1 to pikajcie sobie n1 jako homemap w euro :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 2 cze 2011, o 15:09 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 mar 2003, o 17:04
Posty: 324
Lokalizacja: ldz
Karma: 8
Dokladnie o to chodzi. By ludzi zmusic. Tak jak kiedys ich zmuszono do nauki map innych niz dm1. Wynikiem tej decyzji wielokrotniej bardziej kontrowersyjnej niz wprowadzenie next1 mamy jedyna na swiecie sensownie dzialajaca scene q2.

Gdyby wowczas poddac te sprawe pod glosowanie 90% klanow (jesli nie wiecej) byloby przeciw. Dzis tez jest sporo przeciw ale jak widac w topicu jest sporo osob reagujacych pozytywnie.

Natomiast ten topic nie powstal w sumie o next1 tylko o projekcie naszej wspolnej, wymuskanej, polskiej mapy do tp. Czekam przede wszystkim na wypowiedzi clan leaderow i ekipy organizacyjno/adminowskiej.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 2 cze 2011, o 15:49 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2005, o 15:27
Posty: 1551
Lokalizacja: Grajewo
Karma: -69
imo jest to usilna proba zmiany gry, w ktorej nie ma czego zmieniac, nowa mapa nie jest potrzebna, jak juz chcesz cos zmieniac walcz o next1 w plq2, chociaz dla mnie plq2 to nie euro i jak inni uwazam, ze next1 nie jest potrzebna do grania :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 2 cze 2011, o 16:19 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sie 2005, o 17:49
Posty: 1028
Karma: 49
a co myślicie o przerobieniu map z ql/q3 ? 2-3 mapy na prawde są spoko do grania tp..


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 2 cze 2011, o 16:20 
Cukierkowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2005, o 20:57
Posty: 185
Lokalizacja: : O
Karma: 25
i o tym własnie mowie, gdy gdzieś z 3-4 lata temu chyba nocri wyskoczył z inicjatywa by next1 wlepić do plq2, to głownie bod się sprzeciwiało. Powtorka z rozgrywki ?;]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 2 cze 2011, o 16:23 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
moim zdaniem nie ma co robic referendum kto jest za i kto jest przeciw.. co najwyzej mozna podyskutowac ktore mapy sie nadaja do tego zeby grac na nich lige...

a jesli ktos mi wyskoczy ze plq2 to plq2, to ok, zaczniemy nowa lige z podobnym rozmachem co plq2...

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 2 cze 2011, o 16:28 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sie 2005, o 17:49
Posty: 1028
Karma: 49
ja osobiscie do next1 nic nie mam, zapytałem z ciekawości co o tym sądzicie :P


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 2 cze 2011, o 16:37 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
mi jedzynie chodzi o to, ze forum nie jest najlepszym miejscem do przeprowadzania ankiet, bo:
1. patrz przyklad karmy neveride (grtzy mr gagatek)
2. anonimowosc
3. utajnione wyniki
4. nie wszyscy wiedza ze w ogole ten temat istnieje

glosy za tym zeby zmienic formule plq2 przynajmniej na poziomie mappool sa oczywiste:
1. stagnacja
2. stagnacja
3. stagnacja

nic sie nie dzieje, nie ma zadnych rozkmin jak dana mape rozegrac. to ktory team wygra dana mape mozna od razu ocenic po istniejacym skladzie.

moim zdaniem zanim wezmiemy sie za tworzenie wlasnych map to powinismy zrobic research w mapach ktore powstaly do tdm, a ktore zostaly odrzucone bo costam... glosy za tym zeby zaczac od tego sa mega przekonywajace:
1. nie ma mapperow
2. scena przejawia slomiany zapal
3. ida wakacje

teraz to tak na prawde PLQ2 jest NUDNE...

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 2 cze 2011, o 16:44 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sie 2005, o 17:49
Posty: 1028
Karma: 49
pamietam, ze w stanach grali jakas taka fajna mapke 4/4 w lidze, jeszcze scooby pykał wtedy i całkiem fajna sie wydawała


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 2 cze 2011, o 16:55 
Cichociemny

Dołączył(a): 19 kwi 2004, o 15:20
Posty: 133
Karma: 8
my z Darkiem next1 chcieliśmy wprowadzić już jakiś czas temu (i next1 i next2) ale zostaliśmy "zaszczekani", że nie, bo "nie róbmy z plq2 euroq2l" itd itd. Pod groźbą oddawania wo na tych mapach wprowadziliśmy tylko n1 w PP, gdzie w pełni z tego korzystało tylko wD.
W ubiegłym roku gorąco namawiałam Adiego, ówczesnego jedynego organizatora, aby zmienił formułę plq2, po 1 za mała ilość klanów bierze już udział, po drugie, żeby cokolwiek zmienić. Adi jednak postanowił, że plq2 będzie "standardowa" i na tym zostało. Jego wybór.
Zanim jednak zechcecie wprowadzać zmiany, to radzę Wam znaleźć odpowiedniego organizatora (chociaż tak wstępnie), bo będzie bardzo trudno (przynajmniej tak jest w ostatnich latach, gdzie 2x z rzędu ligę ratował Pio, bo właściwie by padła). W tym roku już ani ja, ani Pio (nie wiem co z Darkiem ale z tego, co mówił ostatnimi czasy, to on po prostu nie chce prowadzić plq2 bez zrobienia "samosędziującego" moda) nie będziemy tykać plq2.
Inicjatywa super, ale jak nikt się nie zgłosi do prowadzenia ligi (albo będzie to osoba przeciwna Waszym planom) to będzie klops. Zmiana formuły czy wprowadzenie map to kwestia dogadania w szybkim czasie teoretycznie, bo widać są osoby, które chętnie się tym zajmą, ale kwestia znalezienia organizatora to zawsze były najwyższe schody...
W każdym razie życzę powodzenia i oby wypalił pomysł, bo jeśli nie, to plq2 z roku na rok jest coraz słabsza, coraz uboższa i coraz bardziej nużąca, jak nie ma chętnych do gry, to nawet najlepszy organizator nic nie zrobi...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 2 cze 2011, o 16:58 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
$this->bbcode_second_pass_quote('abc', 'i')mo jest to usilna proba zmiany gry, w ktorej nie ma czego zmieniac


I właśnie dlatego w Finlandii w q2 grają obecnie 3-4 osoby, w Szwecji może z 9... Nie było zmian - ludzie przesycili się obecną formą Quake2 i zwyczajnie zrezygnowali. U nas dzieje się coraz gorzej. Taki Dawid usunął q2 a to chyba świadczy o tym, że jest teraz ostatni dzwonek aby coś zrobić. Nie mówię, że q2 umrze na dobre. Pozostanie kilka osób i podobnie jak Ci z QW będą się zbierać 2-3x/tydzień aby poklikać na jakimś serwie. Jednak to za mało, aby zorganizować jakąkolwiek ligę/puchar...
Przykład: starcraft. Gierka, w którą ciupała masa ludzi przez lata. Grano w nią nawet po wypuszczeniu W3. Mało tego - organizowano eventy z pokaźną ilością $. Dlaczego? Ano dlatego, że Blizzard przez wiele lat modyfikował grę. Były patche, były zmiany. Na turnieje/eventy tworzono mapy, aby była możliwość gry na czymś "nowym". Dobry chwyt, aby przyciągnąć graczy, publikę a także sponsorów. I robiono tak przez wiele lat a ludzie potrafili dalej oglądać spawnujące się zerglingi itp. Stary, oklepany temat - a jednak coś nowego. Tego samego potrzeba naszej scenie.
Są gry, w które nie ingerowano od dawna i których pozycja w rankingach popularności jest praktycznie niezagrożona. Np piłka nożna. Problem, że obecna jest w niej duża kasa, która napędza cała koniunkturę. To sprawia, że ludzie będą footballówkę kopać i nie należy wróżyć jej rychłej śmierci. Co by było, gdyby odseparować $ od footballu (oraz innych dyscyplin sportowych)? Przez klika lat nic. A potem mogłoby się okazać, że zamiast na mecz piłki nożnej chodzilibyśmy na football amerykański, bo byłby akurat na topie. W esporcie drużynowym mamy CS, gdzie można wygrać relatywnie wysokie stawki. Tam właśnie prym wiedzie wersja 1.6, która nie zmieniana była od długiego czasu. Od wielu lat gra się na kilku podstawowych mapach, a scena ma się całkiem nieźle. Dlaczego? Bo jest siano. Ono wszystko napędza. Inne gry, które cieszą się od lat popularnością były wielokrotnie modyfikowane. Mam na myśli te, dzięki którym nie da się zarobić kasy. Zmiany, jakie wprowadzano, pozwoliły utrzymać je przy życiu.

Fiziek: jakie mapy z ql/q3 masz na myśli? Mamy np. q2campgrnds oraz tltf... Ta 1 w ogóle nie jest grywana, tltf najczęściej ludzie nienawidzą. Obawiam się, że urok map q3 pryska, gdy zestawia się je z fizyką quake2.

Moim zdaniem referendum odnośnie dopuszczenia map do plq2 mija się z celem. Mapy powinny być odgórnie narzucone.. Tak jak robią to np. admini EDL. Mappool na przełomie lat wielokrotnie się zmieniał i mimo tego liga cieszyła się zawsze wysokim zainteresowaniem.


$this->bbcode_second_pass_quote('Danka', 'm')y z Darkiem next1 chcieliśmy wprowadzić już jakiś czas temu (i next1 i next2) ale zostaliśmy "zaszczekani", że nie, bo "nie róbmy z plq2 euroq2l" itd itd. Pod groźbą oddawania wo na tych mapach wprowadziliśmy tylko n1 w PP
Tutaj powinno się wprowadzić w życie zasadę "Nie podoba się? Pierdol się". I mówię całkiem serio. Kto będzie chciał ten zagra, odejdzie klan x, a być może powróci klan y, bo "ooo, coś nowego jest... spróbujmy!" ;)
_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 2 cze 2011, o 17:03 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2005, o 15:27
Posty: 1551
Lokalizacja: Grajewo
Karma: -69
na tltf raczej nie pograsz 4/4.. chociaz kiedys z ex3 gralismy 1 mecz 4/4 na jakims pikapie i smiesznie bylo, ale ta mapa nadaje sie tylko do 1/1 ew. 2/2 z kladem, imo mozna sprobowac map z q3.. w ctfa sie spoko tam gra
$this->bbcode_second_pass_quote('', 'O')d wielu lat gra się na kilku podstawowych mapach, a scena ma się całkiem nieźle. Dlaczego? Bo jest siano. Ono wszystko napędza. Inne gry, które cieszą się od lat popularnością były wielokrotnie modyfikowane. Mam na myśli te, dzięki którym nie da się zarobić kasy. Zmiany, jakie wprowadzano, pozwoliły utrzymać je przy życiu.



w q2 nikt ci nie wylozy takiego siana jakie mozna uzyskac wygrywajac turnieje w sc/cs/wow/w3 itp, dlatego te gry nie umieraja i nie umra raczej :)

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza