[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 27 kwi 2024, o 16:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 164 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: PLQ2 # 11
PostNapisane: 11 wrz 2009, o 01:19 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
macie troche racji, ale nie mozna zakladac ze zlepek zle funkcjonuje.. wystarczy zeby cl mial troche charyzmy i wszystko idzie do przodu.

Jak widac limit jest 10 ppl, wiec zapisujcie sie, bo za tym optowaliscie jako zlotym srodkiem...

nadal uwazam ze powinnio byc max 7-8 ppl per team, ale takie zmiany nalezy wprowadzac z wyprzedzeniem minimum 2-3 miesiecznym.

peace

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: PLQ2 # 11
PostNapisane: 11 wrz 2009, o 09:09 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
$this->bbcode_second_pass_quote('dem', '
')nadal uwazam ze powinnio byc max 7-8 ppl per team, ale takie zmiany nalezy wprowadzac z wyprzedzeniem minimum 2-3 miesiecznym.

peace




Za rok się odezwij dem. CIAO BAMBINO !

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: PLQ2 # 11
PostNapisane: 13 wrz 2009, o 07:24 
Slaby koles

Dołączył(a): 26 sie 2007, o 16:41
Posty: 23
Karma: 0
dem od os to wiesz:D byles cl 3dni a po 3dniach doszedl kostek iwladza wpadla wmoje lapki :DDDDDDDD :bij:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: PLQ2 # 11
PostNapisane: 14 wrz 2009, o 13:20 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
Prawie doczytałem do końca, nudzicie jak cholera.
Po pierwsze, gracze najmniej aktywni którzy zostaną odtrąceni przez clów przy zapisach, na pewno nie założą nowego klanu, tylko zaginą w akcji.
Po drugie, do sprawnego poprowadzenia klanu potrzeba 5 aktywnych graczy. Konkretnie określone osoby, kontakt telefoniczny i tyle. Idzie się w jakość, a nie w ilość.
Po trzecie, jeżeli klan robi roszady w składach na każdy mecz, ich sprawa.
Wniosek, zostawiłbym tak jak było, 13 osób. To nic kompletnie nie zmieni.
Nowe klany nie powstaną, jeśli miałyby powstać, to by powstały same, a nie przez ograniczenie maxplayers.

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 164 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 193 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza