[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 9 maja 2024, o 10:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: atrakcje plq2#10, wylacz czity i mozecie grac
PostNapisane: 19 sty 2009, o 16:28 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
acha, zeby nie bylo niejasnosci... zenon juz jest w posiadaniu jakichs spiked rocketow...

Spoiler:
v3non: (14:29)
nie zdziwie sie jezeli ty "wypusciles" w net
Ja: (14:29)
kto czituje
v3non: (14:29)
ta paczke
;]
Ja: (14:29)
nie
nie wypuscilem
oni maja cos
lepszego
niz ja zrobilem
z moim nie da sie nawet wejsc
na local hosta
na r1q2
a oni weszli z tym na server
v3non: (14:29)
no ja dostalem ta paczke
Ja: (14:29)
wiec sory zenon
v3non: (14:30)
od informatora
;]
Ja: (14:30)
ale mam 100% pewnosci
heh
od informatora
od kogos
kto czituje
non toper
i to jest
wlasnie
v3non: (14:30)
zreszta popytam
skad to maja


co to za informator-cziter ? skoro to bedzie zablokowane to chetnie sam przetestuje i zobacze jak oszukuje at... moze to jest to co uzywa hzn? hm? znajac zycie zenon zacznie manipulowac rzeczywistoscia byle tylko mi udowodnic ze sie myle... prawda zenon? juz tak robiles... np z "logami" od yossariana :*

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Ostatnio edytowano 19 sty 2009, o 16:30 przez dem, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: atrakcje plq2#10, wylacz czity i mozecie grac
PostNapisane: 19 sty 2009, o 16:29 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 24 lis 2007, o 20:56
Posty: 342
Karma: 65
juz mówiłem, żeby od hzn wyciagnac te rakiety, ale pytanie czy nie zdazyli juz zrobic czegos podobnego co tak samo sie objawia na serwie ("wystarczy zeby z nim wejsc na server.. nie wpusci cie? no to nie ten, wszedles i nie masz komuniaktu z acinfo? to nie ten... sprawa chyba wydaje sie prosta...") ale nie wyglada jak spiked rockets?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: atrakcje plq2#10, wylacz czity i mozecie grac
PostNapisane: 19 sty 2009, o 16:31 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
jak bedziemy mieli cokolwiek to mozna kminic dalej.. ale im dalej w las, tym ciemniej... nie wiadomo komu sie na odcisk nadepnie...

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: atrakcje plq2#10, wylacz czity i mozecie grac
PostNapisane: 19 sty 2009, o 17:09 
Cichociemny

Dołączył(a): 13 paź 2007, o 14:53
Posty: 138
Karma: 3
heh danka
co ty w ogole za bzdury wypisujesz...

(Revenge113)
napisalem do ciebie i zenka z info ze na wymienionych serverach da sie wejsc z wh (dopadlem 2gosci z wh)

podczas rozmowy nie rozumialas tego iz nawet jesli wchodzi sie przez rika, aprq2 np na aster ktory teoretycznie stoi na ac ALE nie jest polaczony z serverem ricza to mozna czitowac na frkq2 i innych prostych selfmade wh...

zapytalem sie ciebie czy wiesz czy na tych serverach zostal wylaczonone permanentnie polaczenie czy cos sie poprostu zdupczylo (to samo pyt zadalem zenkowi w tym samym czasie)
nigdzie nic nie pisalem ze zrobilismy swoje wh itd... wiec wtf?!

jesli chodzi o moje podmienione modele female/weapon/tris.md2 i male/weapon/tris.md2 chetnie wysle swoje paki (600mb) i jak ktos mi powie gdzie lezy blad kupie mu piwo...

co do hzn
to ze sprawdzilem modele przed mezcem plq2 to byl czysty przypadek bo wpisalem aclist a zeby sprawdzic czy ser jest polaczony z ac i jak zobaczylem niezgodnosc plikow hzn stwierdzilem ze sprawdze z ciekawosci co tam maja podmienione...

chcecie faktow?
acinfo sprawdza TYLKO modele nie ma czegos takiego jak niezgodnosc textur mozesz miec 16/32/15001900 bitowa texture i tak ac nie wykryje niezgodnosci poniewaz skupia sie tylko na obszarze(wielkosci ksztalcie) modelu np rakiety... wiec tekst typu 32bit textures nie jest zadnym argumentem...

zrobcie sobie liste graczy na scenie i sprawdzcie ich modele rakiety i odpowiedzcie sobie czy dosc czesto jest podmieniany!!!

regulamin zostal naruszony bez 2 zdan i jest to bardzo prawdopodobne ze hzn uzywa spiked rockets/grenades...

zostawcie swoje uprzedzenia do dema z boku i naprawde zajmijscie sie ta sprawa bo to jest jakas zenada co danka i darus wypisuja jako kontr argumenty(niehcce obrazic ale staram sie jak najlogiczniej podejsc do sprawy)

chetnie sie zajme ogladaniem demek hzn w celu wyszukania nieprawidlowosci i odnotowania niepodwazalnie swiadczacych sytuacji w ktorych widac ze korzystaja ze spiked rockets/grenades...


@model
female->cyborg tutaj jest kolejny problem o ktorym nie wiecie otoz:
model female male cyborg crackwhore ma taki sam obszar zgniotu(miejsce po trafieniu w ktore odbiera hp) wiec mysle ze to jest akurat mniejszy problem... to nie jest cos takiego jak przewidzenie trajektorii lotu rakiety plz....?

ps jesli sie podmieni bez komendy bezposrednio w paku female na coborg to nawet ac nie bedzie widziec bledu wiec mysle ze jest to swojego rodzaju walka z wiatrakami...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: atrakcje plq2#10, wylacz czity i mozecie grac
PostNapisane: 19 sty 2009, o 17:15 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
$this->bbcode_second_pass_quote('', 'c')hetnie wysle swoje paki (600mb)


stary nie przeginaj, co ty masz w tych pakach? a jak chcesz cos wysylac to wystarczy ten jeden plik ktory sam podajesz ;)

$this->bbcode_second_pass_quote('', '@')model
female->cyborg tutaj jest kolejny problem o ktorym nie wiecie otoz:
model female male cyborg crackwhore ma taki sam obszar zgniotu(miejsce po trafieniu w ktore odbiera hp) wiec mysle ze to jest akurat mniejszy problem... to nie jest cos takiego jak przewidzenie trajektorii lotu rakiety plz....?

nie mozesz tak pisac, i ten i ten przypadek to zmodyfikowanie modelu czyli w obu przypadkach zlamano regulamin plq2. nie ma mniejszego problemu.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: atrakcje plq2#10, wylacz czity i mozecie grac
PostNapisane: 19 sty 2009, o 17:26 
Cichociemny

Dołączył(a): 13 paź 2007, o 14:53
Posty: 138
Karma: 3
hehe norman mam paki w katalogu z numerami lotka :S
jakies texturesduelmap.pk2 i inne tym podobne
10lat zrobilo swoje katalogiem q2 :D
wszystko sie sprowdza do tego iz nie wiem w ktorym paku jest konflikt :D (za duzo mam pakow bez cyfr zeby znalezc ten wlasciwy)

co do podmiany modelu postaci a rakiety(spike)

wiesz gdyby dem mial spike modele postaci czyli wystajace np poza wode czy z pod chaina to mozna by mowic o jakiejs rownej winie ale nie w przypadku gdy chlopek zrobil komende na podmiane podzielil sie z tym scena i kazdy wiedzial pozatym sporo ludzi tego uzywa...

jasne jest wina jest zlamanie regulaminu ale nie sadze ze kara w obu przypadkach powinna byc taka sama...

wiesz to tak jak by karali w sadzie goscia bez roboty kradnacego chleb z glodu i tego co wypierdolil narodowy bank polski na 10mln zl tak samo sprowadzajac cale zajscie do jednego KRADZIEZ...

sa bardziej i mniej szkodliwe czyny i nalezy miec to na uwadze... tylko o to mi chodzi...

zdrov

@edit
i jeszcze chcialem zauwazyc ze topik schodzi na droge niech dem juz skonczy gadac uciszmy go dopier***** mu...

niech wpierw zostanie zalatwiona sprawa hzn a potem mozna dyskutowac w sprawie dema...


norman kazdy model ma taka sama strefe zgnioty bez znaczenia czy to cyborg male czy female kapujesz? tekstruy nalozone na model daja wrazenie ze postac jest wieksza to tyle...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: atrakcje plq2#10, wylacz czity i mozecie grac
PostNapisane: 19 sty 2009, o 17:43 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
chyba nie czytales tego co pisal exe czy wklejal venon wczesniej i nie kminisz dalej ale wazne ze dem zalapal, nie bede rozjasnial tobie


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: atrakcje plq2#10, wylacz czity i mozecie grac
PostNapisane: 19 sty 2009, o 17:52 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:22
Posty: 1348
Lokalizacja: Kusięta/Wrocław
Karma: 44
gandalf :) at nie sprawdza modeli tak jak mowisz

jest plik w ktorym podaje sie wybrane pliki i hashlisty tych plikow (sumy kontrolne) mozesz dodac tekstury/modele wszystko

mozna sprawdzac sumy kontrolne tesktur ale po co ? nie ma to sensu
w necie jest taki pak w ktorym sa odnowione bronie (32bit) w ktorym tez znajduje sie nowa modele


czasem sie zdarza ze pada glowny serwer at i nie wtedy klient nie jest "sprawdzany", info czy serwer jest podlaczony po wpisaniu polecenie aclist


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: atrakcje plq2#10, wylacz czity i mozecie grac
PostNapisane: 19 sty 2009, o 18:22 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 24 lis 2007, o 20:56
Posty: 342
Karma: 65
btw. taka ciekawostka... nikt z hzn nic tu jeszcze nie powiedział ;) ciekawe czy chociaż zaprzeczają, że czitują


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: atrakcje plq2#10, wylacz czity i mozecie grac
PostNapisane: 19 sty 2009, o 18:22 
Cichociemny

Dołączył(a): 19 kwi 2008, o 22:41
Posty: 110
Karma: 20
IMHO: Jedynym slusznym wyjsciem jest przeanalizowanie kilku demek hzn (oczywiscie tych, gdzie gracz hzn nie przeszedl walidacji modelu rakiety). Nie mozna stwierdzic jednoznacznej winy HZN w tym przypadku. Jesli to nic nie wykaze, nazlezy przyjac, ze hzn bylo czyste.


BTW. Pamietam sytuacje, gdy wchodzil chyba r1, no i ds gralo lige (euroq2l) na severze dediz. Mialem okolo 12 roznych modeli, ktore nie byly zgodne z oryginalnymi.
Oczywiscie nigdy w zyciu nie czitowalem i brzydze sie tym, ale chce podac przyklad, ze kazdemu moze sie to przytrafic. Nikt z tej przyczyny problemow mi ani mojemu klanowi nie robil. Zmienilem modele na oryginalne przed meczem i bez problemowo mecz zostal rozegrany.
Dem w wielu rzeczach ma racje, ale nie nazwal bym hipokryzja, decyzji adminow bo wcale nie byla rozna od tych ktore zwyklismy przyjmowac. Nie majac 100% pewnosci, dla dobra i porzadku ligi, mecz hzn v pigs musial zostac rozegrany, a sprawa jak wiadomo po meczu nie jest przedawniona. Jesli czita by nie stwierdzono, to byloby jasne ze hzn wygra przez w/o - z tej przyczyny decyzja przedmeczowa jest jak najbardziej sluszna.
Kolejnym aspektem jest to, ze bledny model moze byc po prostu zwyklym "upiekszaczem".\
Moze to i dziwne, ale ludzie maja przerozne pomysly (np zobaczcie co lepty zrobil z swoim demkiem ligowym :D -> viewtopic.php?f=6&p=189806&sid=98f68a1102ec7408a939fd41cd90eb1f#p189806 )
Plq2 zazwyczaj jest liberalna liga, a sprawa ta przed meczem nie wydawala sie na tyle powazna, aby podejmowac tak drastyczne/radykalne srodki jak ban/kara.
Peace to all i rispekt dla dem'a, ze wykryl ten bug antyczita :).


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: atrakcje plq2#10, wylacz czity i mozecie grac
PostNapisane: 19 sty 2009, o 18:27 
Slaby koles

Dołączył(a): 28 kwi 2005, o 11:38
Posty: 21
Lokalizacja: Wrocław
Karma: 0
Dla mnie to jest jedynie smieszne kurwa tyle lat sie juz jest na tej scenie i jeszcze cie ktos o czity posadza tylko jak ja nawet niewiem co to jest te spiked rockets i po co to wogole uzywac ? dem jesli nie masz wystarczajacych dowodow to co ty chcesz udowodnic nie umiesz przegrywac nie rozumiem

_________________
Prawdziwi przyjaciele to najwiekszy skarb nie przydupasy jak masz hajs bo to garb KMB aka slayer


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: atrakcje plq2#10, wylacz czity i mozecie grac
PostNapisane: 19 sty 2009, o 18:28 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:22
Posty: 1348
Lokalizacja: Kusięta/Wrocław
Karma: 44
bug anticheata ?
przeciez nie ma zadnego buga, w opisie r1cha jest napisane ze anticheat sprawdza spiked rockets ale w przypadku "wlasnych" moze byc nie skuteczne dlatego zaleca zrobienie sprawdzenie sumkontrolonych i tak wlasnie jest na serwerach, serwer wykrywa ze sumykontrole tego pliku sie nie zgadzaja ale nie podejmuje reakcji

jak juz pisalem na pifpafie ustawilem najwazniejsze rzeczy do sprawdzania i za kazdy niezgodny klient nie zostanie wpuszczony na serwer


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: atrakcje plq2#10, wylacz czity i mozecie grac
PostNapisane: 19 sty 2009, o 18:37 
Cichociemny

Dołączył(a): 19 kwi 2008, o 22:41
Posty: 110
Karma: 20
nie znam sie zbytnio zeniu, ale wejscie na serv z czitem to dla mnei bug:D
Dobrze, ze zostalo to wylapane. Noł dałt demka dla switego spokoju mozba sprawdzic uzywajac q2 z spiketami aby moc to wykryc. Moge obiektywnie na to rzucic okiem, ale wiem ze najwieksze doswiadczenie w takich rzeczach maja ex3 i zenek.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: atrakcje plq2#10, wylacz czity i mozecie grac
PostNapisane: 19 sty 2009, o 18:44 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('v3non', 'b')ug anticheata ?
przeciez nie ma zadnego buga, w opisie r1cha jest napisane ze anticheat sprawdza spiked rockets ale w przypadku "wlasnych" moze byc nie skuteczne dlatego zaleca zrobienie sprawdzenie sumkontrolonych i tak wlasnie jest na serwerach, serwer wykrywa ze sumykontrole tego pliku sie nie zgadzaja ale nie podejmuje reakcji

jak juz pisalem na pifpafie ustawilem najwazniejsze rzeczy do sprawdzania i za kazdy niezgodny klient nie zostanie wpuszczony na serwer

to ciekawe czemu ja zrobilem rakiete ktora dziala tylko na aprq2... dlaczego r1q2 kopie za nieprawidlowe modele na localhoscie? dlaczego nagle hzn weszlo z zmienionymi rakietami NA R1Q2 na server i nie zostalo kopniete?
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: atrakcje plq2#10, wylacz czity i mozecie grac
PostNapisane: 19 sty 2009, o 18:56 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:22
Posty: 1348
Lokalizacja: Kusięta/Wrocław
Karma: 44
nie rozumiem do czego nawiazujesz :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: atrakcje plq2#10, wylacz czity i mozecie grac
PostNapisane: 19 sty 2009, o 18:59 
Cichociemny

Dołączył(a): 13 paź 2007, o 14:53
Posty: 138
Karma: 3
@rul
dema zasluga jest w tym ze scena w obecnej chwili jest bardziej uswiadomiona :>

@norman
cos sie nie zrozumielismy :S ty o jednym ja o drugim... :>

imo
na obecna chwile powinny byc obrane takie kroki:
1. hzn powinno wyslac model i teksture(wazne) rakiety ktora nie przeszla testu ac (nie bede
pisal dlaczego po przeanalizowaniu chetnie wyjasnie dlaczego)

2.hzn powinno wyslac demka z plq2 na jakiegos ftpa (jak wiadomo demka z plq2 kazdy gracz
powinien zachowac na dysku do konca ligi) wlasnie na taka sytuacje :S

3.fajnie by bylo gdyby ricz udostepnil log z tego meczu porownujacy "nr identyfikacyjny"
rakiety z "numerem identyfikacyjnym" hzn (jesli mam racje i bede mial dostep do numeru
identyfikacyjnego normalnej rakiety i numeru identyfikacyjnego rakiety hzn bede mogl na 100%
potwierdzic badz zaprzeczyc demowi)

mysle ze niesprawi wam to wiekszego klopotu(dema i model) i pewnie chcecie udowodnic swoja

niewinnosc wiec niekarzcie nam czekac :]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: atrakcje plq2#10, wylacz czity i mozecie grac
PostNapisane: 19 sty 2009, o 19:10 
Mroczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2008, o 21:15
Posty: 464
Lokalizacja: Pruszcz Gd (PRG)
Karma: 27
Moim zdaniem dem przedstawił chyba ciekawą lekturke pewnie gdyby nie on ,bym nawet nie wiedzial ze takie cos mialo miejsce :o, ale mniejsza hzn popełniło błąd i myśle ze kara musi być, tak jak tez napisał gandalf kara nie powinna być taka sama dla obu stron bo to byłoby nie fair, zwlaszcza ze dem dzielil się tym z innymi na forum.

Wczesniejszy pomysl z demami Hzn nie jest zly nawet moge pomoc ;p


Ostatnio edytowano 19 sty 2009, o 19:32 przez Sonic, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: atrakcje plq2#10, wylacz czity i mozecie grac
PostNapisane: 19 sty 2009, o 19:24 
Cichociemny

Dołączył(a): 19 kwi 2008, o 22:41
Posty: 110
Karma: 20
Nie wyciagaj pochopnych wnioskow mlody Sonic'u, jest 432432 rzeczy do przeanalizowania, a jesli jestes na prawde cieakaw to zapraszam na kanal adminowski :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: atrakcje plq2#10, wylacz czity i mozecie grac
PostNapisane: 19 sty 2009, o 20:20 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 28 gru 2002, o 20:40
Posty: 769
Lokalizacja: PODJUCHY-GORKI
Karma: 2
Przebrnalem przez caly ten temat i jest jedna sprawa ktora mnie najbardziej drazni.
Jest podejrzenie czitowania a organizatorzy nie kwapia sie zeby ta sprawe wyjasnic. Nie pytaja hzn o ten model, nie sprawdzaja dem i mam wrazenie ze powodem jest niechec do dema. Postow danki to nawet nie bede komentowal. Smutne

_________________
dmC|Ble


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: atrakcje plq2#10, wylacz czity i mozecie grac
PostNapisane: 19 sty 2009, o 21:44 
Luzny kolezka

Dołączył(a): 8 sty 2005, o 12:43
Posty: 380
Lokalizacja: Gdynia
Karma: 10
popieram opinię kolta. Każdy wie, że dem to czasami postać kontrowersyjna co generalnie nie powinno być brane pod uwagę, skoro przedstawił wszystko jasno i wyraźnie. Ciekawe jakby było gdyby to postać X napisała o tych spajkach he?

I osobiście, dla mnie dem ma racje. Trzymajmy się regulaminu.

I dem, pisanie, że pigi zrezygnują z ligi jest nie na miejscu :)

czit to czit i chuj :D

_________________
Ziooomboooooj


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 188 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza