[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 27 kwi 2024, o 15:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Czy zagralbys w PLQ2 iTDM ?
Tak 71%  71%  [ 52 ]
Nie 28%  28%  [ 21 ]
Liczba głosów : 73
Autor Wiadomość
 Tytuł: PROJEKT regulaminu PLQ2 VII - jesien 2005/wiosna 2006
PostNapisane: 8 kwi 2005, o 12:51 
Naczelna zrzeda sceny Q2/Q4
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 20:29
Posty: 1691
Lokalizacja: stolyca
Karma: 25
Wiem, ze do startu ligi jest jeszcze sporo czasu, ale jak pokazly problemy z obecnie obowiazujacym regulaminem, nigdy nie jest go za duzo.

Prosze Was o aktywy udzial w konstrukcji "jak najabrdziej doskonalego" regulaminu "naszej" ligi, ponizej przestawiam projekt czesciowo poprawiony przeze mnie z czesciowo naniesionymi poprawkami oraz pewnymi nowinkami.


Ponadto chcielibysmy przy PLQ2 zoorganizowac ligie INSTA - PLQ2 iTDM, wzielby udzial w niej wszystkie zapisane klany, regualmin i system narazie blizej nie jest znany, aczkolwiek bedzie napewno opieral sie regulaminie PLQ2 oraz systemie z naszej ligi.

Prosze o glos w ankiecie.






1. Wstęp:
1.1 Jest to liga przeznaczona dla wszystkich czynnych klanów oraz graczy, którzy grają w Polsce.
1.2 Celem tej ligi jest wyłonienie najlepszego teamu Polskiej sceny Q2
1.3 Wszelkie przejawy niesubordynacji będą surowo karane
1.4 Klany, które w poprzednich rozgrywkach zapisały się do ligi a następnie zrezygnowały lub zostały zdyskwalifikowane startują z -2pkt w każdej z lig

2. Liga:
2.1. Klany zostaną podzielone na trzy ligi.
2.2. W pierwszej lidze gra 10 klanow wybranych przez organizatorów z zapisanych zespołów(w tym klany które wywalczyły awans z drugiej ligi w poprzedniej edycji), w drugiej lidze 10 klanow zaprawionych w bojach w PLQ2 oraz MLQ2 wybranych przez organizatorów(w tym klany które wywalczyły awans z trzeciej ligi w poprzedniej edycji), w trzeciej pozostałe. .
2.3 System rozgrywek: Każdy z Każdym mecz i rewanż
2.4 :Mecze rozgrywane na mapach wyznaczonych losowo na daną parę zarówno na rundę pierwszą jak i rewanżową.
2.4. Każdy mecz toczy się na trzech różnych mapach, każda para klanów pozna mapy na początku rozgrywek na rundę pierwszą i drugą wraz z ich kolejnością rozgrywania.
2.5 Po zakończeniu fazy zasadniczej cztery najlepsze zespoły awansują do fazy playoff w której utworzą następujące pary:
A1 vs A4, A2 vs A3(system best of 5),
zwycięscy tych meczy grają final, przegrani mecz o 3 miejsce(system best of 5)
2.6 Drużyny z miejsc 8-9 pierwszej ligi rozgrywają baraże z klanami z miejsc 2-3 w drugiej lidze.(A( I liga), B(II liga) ? A9 vs B2 i A8 vs B3 ? (system best of 5).
2.7. Klan z miejsca 10tego I ligi automatycznie spada do II ligi, a pierwszy klan z II ligi automatycznie awansuje do I ligi.
2.8 Drużyny z miejsc 8-9 drugiej ligi rozgrywają baraże z klanami z miejsc 2-3 w trzeciej lidze lidze. (C( III liga), B(II liga) ? B9 vs C2 i B8 vs C3 ? (system best of 5).
2.9 Klan z miejsca 10tego II ligi automatycznie spada do III ligi, a pierwszy klan z III ligi automatycznie awansuje do II ligi.
2.10 System rozgrywek 2 i 3 ligi identyczny jak w 1 lidze.

3. Klany:
3.1 Każdy cl jest zobowiązany do zapisania minimum 5 graczy i maximum 13 (max 2 graczy spoza naszego Kraju, z czego jeden może wystąpić w meczu)
3.2 Każdy jest zobowiązany do podania danych w celu kontaktu (gg, mail do ClanLeadera, war arrangera, kanału irc?owego jeżeli takowy posiada, aktualnej strony www).
3.3 Każdy gracz grający w meczu ligowym jest zobowiązany do korzystania z takiej ksywy jaka jest zapisana na ligowej stronie.
3.4 Każdy z graczy jest zobowiązany do używania powszechnie akceptowanej wersji NoCheat (może ulec zmianie jeśli obowiązywał będzie inny/nowy antyczit)
3.5 Każda próba oszustwa będzie surowo karana
3.7 Transfery: Zakaz transferów obowiązuje w okresie rozgrywania rund, pomiędzy rundami można dokonywać transferów na następujących warunkach:
a) ilość graczy musi być zachowana (nie można przekroczyć reguły maxplayers)
b) można dokonać maxymalnie trzech korekt w składzie
c) gracz, który zmienia klan, nie może rozegrać więcej niż 8 map (ale w pełnym wymiarze mapowym może rozegrać tylko jeden mecz) w swoim pierwotnym klanie, w innym wypadku transfer jest niedozwolony.
d) dostępna jest lista graczy tzw. bezklanowych (osoby które nie znalazły klanu przed startem ligi, a znalazły uznanie w oczach ekipy PLQ2), chęć dopisania graczy z tej listy można zgłosić w każdej chwili, gracz do danego klanu zostanie dopisany po upływie 10 dni.
e) dopisanie graczy z ?listy rezerwowej? jest wliczane w ilość dopuszczalnych korekt w otwartym oknie transferowym.
f) dopisać gracza można tylko wtedy jeśli została zachowana reguła maxplayers
g) raz dopisani gracze z listy rezerwowej nie mogą zmienić klanu w trakcie trwania ligi.
i) gracze z klanów które się wycofały, bądź zostały zdyskwalifikowane nie mogą grać w obecnej edycji PLQ2
j) w Pucharze Polski każdy z graczy może reprezentować barwy tylko jednego klanu (ilość map z PP nie wlicza się do całość ilości map zagranych przez danego gracza w lidze, jednak jeśli dany gracz zagrał choć fragment mapy w macierzystym klanie, w tej samej edycji PP nie może zagrać w barwach innego klanu)

4. Mecze:
4.1 Każda ligowa kolejka trwa 1 tydzień.
4.2 Klany maja czas na ustalenie terminu do soboty tygodnia poprzedzającego nadchodzącą kolejkę, w razie braku ustalenia terminu meczu do przedostatniego dnia tygodnia poprzedzającego nachodzącą kolejkę, organizator ustala termin w niedzielę i przydziela sędziego.
4.3. Każdy mecz odbywa się na mapach wybranych spośród Q2dm1, Q2dm2, Q2dm3, Q2dm5, Q2dm6, Q2dm7, Q2dm8 wyznaczonych przez organizatora na dana parę.
4.4 Konfiguracja servera powinna wygladac nastepujaco:
a) set powerups 1 b) set timelimit 20 c) team damage ON d) BFG allowed e) dmflags 1072 f) overtime 5 min.
4.5 Każdy team jest zobligowany do wystawienia składu 4 osobowego. Mecz może być kontynuowany przez 3 graczy (w przypadku overflowa lub disconnecta jednego z graczy) lecz w czasie countdowna musi być ich 4.
4.6 Jeśli w przeciągu 20 minut jeden z klanow nie bedzię dysponowały kompletem graczy po tym czasie zostanie automatycznie wykorzystany wildcard, a jeśli owy klanu już go wykorzystał w/o na korzyść teamu przeciwnego. W przypadku upłynięcia regulaminowego czasu, a oba lany nie są "kompletne" sędzia ustala termin meczu jemu pasujący bez możliwości negocjacji (w ramach rozsądku)
4.7 Można wziąć jeden wildcard na rudne (dwa w czasie trwania całej ligi, ale nie można wziąć dwóch w/c w czasie trwania jednej rundy)
4.8 Jeśli w czasie walki jeden z teamow będzie miał mniej niż 3 zawodników i w ciągu 120 sekundowego timeoutu nikt się nie połączy, zostanie podyktowany walkower na korzyść przeciwnej drużyny.
4.9. Klanom przysługuje jeden 90 sekundowy timeout na mapę (w przypadku overflooda zapauzowanie gry nie wpływa na wykorzystanie timeouta, najdłuższa przerwa w grze może wynieść 120 sec, po upływie tego czasu gry sędzia ma prawu wznowić grę)
zostaje dopisane:
W razie gdy jeden gracz ma zdecydowany zwiększony ping od początku meczu, a klan mimo to decyduje się wystawić go do gry, admin nie ma obowiązku zatrzymywania gry - jednak może reagować na to czy dany gracz może kontynuować grę czy nie (np wisi na wtyce)
4.10 Gospodarz meczu (pierwszy klan w parze na dana kolejkę np. AAA vs BBB) rozgrywa mecz (trzy mapy) skinem female/athena, natomiast „drugi” klan w danej parze skinem male/grunt. W przypadku porozumienia miedzy oboma klanami admin może dokonać zmian w ustawieniach. Jako, że liga jest dwurundowa nikt nie będzie pokrzywdzony, a zaoszczędzi to niepotrzebnych nieporozumień.
4.11. W czasie meczu na obsie nie może być nikogo poza bezstronnym sędzią (dany adminy nie może sędziować meczu swojego klany, chyba ze drużyna przeciwna wyrazi na to zgodę) .

5. Punktacja
5.1 Za wygraną mapę klan otrzymuje 1 punkt.
5.2 Za przegrana mapę klan otrzymuje 0 punktów.
5.3 Za walkower w rundzie (na jednej mapie) klan otrzymuje -1 punkt.
5.4 W przypadku równej liczby punktów zdobytych przez klany, o miejscu w tabeli decyduje wynik bezpośredniego spotkania, a następnie ilość fragow netto, jeśli i to nie przyniesie rozstrzygnięcia po obu rundach , klany zagrają 7 mapę (decydującą) której do tej nie grały.

6. Prawa i Obowiązki
6.1 Każdy klan ma możliwość podania maxymalnie 13 graczy, minimalna ilość graczy to 5.
6.2 Po wyznaczonym okresie zapisów do ligi składy nie mogą być aktualizowane ? poza okresem międzyrundowym i ?litą rezerwowych? patrz pkt 3.7d,e,f,g.
6.3 Za każdą próbę oszustwa będą przyznawane kary
6.4 Dysponujemy baza ip graczy z mlq2 i plq2 dzięki czemu gracze podający się za kogoś innego beda wychwytywani.
6.5 Zmianę ip/providera itp. należy zgłosić organizatorom co najmniej 2 dni przed meczem ligowym (zgłoszenie klanu na stronie wymusi podanie ip gracza oraz w razie zmiennego ip - neo - miasta z jakiego gra), wysłanie innego ip niż jest podane na stronie ligi w dniu meczu nie będzie brane pod uwagę.
6.6 Można używać fullbrightow
6.7 Nie można używać AIM botow, wallhackow ani innych tego typu "wspomagaczy"
6.8 Zakaz używania edytowanych modeli (broni, postaci, itemów tzw. Spiked rockets) pod groźbą walkowera i usunięcia z ligi ewentualnie zbanowania dresu ip.
6,9 ClanLeader odpowiedzialny jest za wszystko(zachowanie, terminy etc) i w przypadku ew. nagród on rozdziela je miedzy klanowiczów...
6.10. Każdy klan jest zobligowany do wydelegowania przedstawiciela (CL bądź wa, dla pewność wskazane aby byli wszyscy gracze przewidziani na grę w danym meczu) do reprezentowania klanu na specjalnym kanale przedmeczowy który zakłada admin meczu na 30 minut przed godziną rozpoczęcia rozgrywkiktóry który w 100% odpowiada za decyzje podejmowane w związku ze zbliżającym się meczem (serwer, skład, wc etc). Po upływie 20 minut od godziny wyznaczonej na mecz, sędzia podejmuje decyzje o sankcjach jeżeli któryś z klanów nie posiadał kompletu graczy względnie oba klany nie były w stanie skompletować składu, bądź zaprasz graczy na wcześniej ustalony serwer celem rozpoczęcia meczu.
6.11. Przedstawiciel każdego z klanów (cl, wa etc) zobligowany jest do wybrania (z listy serwerów ligowych opublikowanych na stronie ligi) minimum dwóch adresów IP na których chciałby aby jego klan rozgrywał dany mecz ligowy (maja to być dwa różne serwery, różnice portów są traktowane jako jeden adres serwera). W przypadku podania tylko jednego adresu ip, jest to jednoznaczne z tym, że dany klan zawierza wybór serwera adminowi danego meczu (chyba że, klan przeciwny zgodzi się na podane IP). Jeżeli dany klan ma w swoim składzie gracza z zagranicy i ma zamiar on grać w danym meczu, jego ping i warunki gry nie wpływają na wybór serwera, admin porównuje pingi i warunki do gry tylko graczy z polski (gracze z zagranicy są zobowiązani do pod stosowania się do wybranego serwera).
6.12 Każdy gracz ma nakaz nagrywania własnego dema i na żądanie sędziego ma obowiązek przekazać mu je w niezmienionej formie, każda modyfikacja jest jednoznaczna z próbą oszustwa.

7. Kary
7.1 Nie powiadomienie organizatorów ligi o zmianie ip i gra z innego ip ? kara meczu dla gracza, anulowanie wyniku mapy na których grał ów gracz
7.2 Gra z innego ip pokrywającego się z ip innej wcześniej zgłoszonej osoby do ligi bez wcześniejszego uzasadnienia ? usunięcie z ligi gracza.
7.3 Gra w klanie, którego, nie jest się członkiem ? usunięcie z ligi i gracza i klanu
7.4 Zatrzymanie gry bądź jej przerwanie przy pomocy komend break/hold ? usunięcie gracza z ligi, anulowanie wyniku z danej mapy, bądź przyznanie w/o.
7.5 Gra na wszelkiego rodzaju wspomagaczach (AIM bot, wallhack) usunięcie z ligi gracza i klanu w jakim grał.
7.6 Gra na nicku różnym od tego podanego na stronie ligi ? kara meczu dla gracza, w przypadku podobnej sytuacji kolejny raz kara dwóch meczy itd.
7.7 Brak dema z meczu (jednoznaczne z próbą zatuszowania czegoś) ?w/o na korzyść drużyny przeciwnej na danej mapie, kara meczu dla gracza, w przypadku drugiej ?wpadki? automatyczne usunięcie z ligi.
7.8 W przypadku stwierdzenia edycji dema przesłanego organizatorom PLQ2 ? kara jak w pkt 7.7
7.9 W przypadku gry dwóch obcokrajowców w meczu walkower na korzyść drużyny przeciwnej oraz konsekwencje wobec graczy.


PUCHAR POLSKI

1. Wszystkie klany zapisane do ligi automatycznie biorą udział w PP
2. Puchar będzie podzielony na rundy.
a) w 1 rundzie wezmą udział wszyscy 3cio ligowcy oraz od 1 do 3 klanów 2giej ligi wybranych przez organizatorow (przegrany odpada)
b) w 2 rundzie udział wezmą zwciezkie klany z 1 rundy, pozostałe klany z 2 ligi oraz od 1 do 3 klanow pierwszoligowych wybranych przez organizatorów (przegrany odpada)
c) w 3 rundzie wezmą udział zwycięzcy meczy z rudny drugiej oraz wszyscy pierwszoligowcy (tak jak w poprzedniej edycji, nie będzie rozstawienia klanow, przegrany odpada))
d) od rudny 4rtej obowizywac będzie system repasazy (wygrani na lewa stronę drzewka, przegrani na prawa)
3. Składy klanow obowiązują takie same jak w zgłoszeniu do PLQ2
4. Kary obowiązują takie same jak w zgłoszeniu do PLQ2
5. System transferów został ujęty w regulaminie PLQ2
6. Każdy mecz toczy w systemie best of 5 (do 3 wygranych map, każdy z CL danych klanow podaje adminowi dwie mapy z zachowanie kolejności w jakiej chce je rozgrywać, w przypadku remisu 2:2 piąta mapę wybiera klan z lepszym bilansem fragowym, w przypadku prowadzenia któregoś z klanow 2:0 trzecia mapa jest mapa klanu aktualnie przegrywającego)
7. Pozostałe zasady jak w regulaminie PLQ2

ps. Podział na rudny zależeć będzie od ilość zapisanych klanów do ligi.[/color]

_________________
Niech kołowrotek będzie z wami!


Ostatnio edytowano 19 paź 2005, o 11:25 przez hamster, łącznie edytowano 8 razy

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwi 2005, o 13:29 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
podziwiam was

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwi 2005, o 15:05 
Luzny kolezka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sty 2004, o 19:39
Posty: 384
Lokalizacja: Lezajsk CITY
Karma: 0
Moja jak narazie jedna propozycja:
Mysle ze przydalo by sie dokladnie podac ilosc dni od rozegranego meczu w jakim sedzia moze zazadac demka, przeceiz nikt nie bedzie trzymal jakis demek przez pol roku. IMO np. max do 2 tygodni sedzia moze go zazadac ,albo cos w tym stylu.

_________________
>> LoL <<
>> No More <<


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwi 2005, o 15:28 
Naczelna zrzeda sceny Q2/Q4
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 20:29
Posty: 1691
Lokalizacja: stolyca
Karma: 25
jesli wszytko bedzie tak jak nalezy i uda nam sie zrobic to co planujemyto kazdy bedzie mial OBOWIAZEK uploadowania demka z wyznaczone przez nas miejsce

_________________
Niech kołowrotek będzie z wami!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwi 2005, o 15:49 
Luzny kolezka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sty 2004, o 19:39
Posty: 384
Lokalizacja: Lezajsk CITY
Karma: 0
Aha , to rozwiazalo by problem [:

_________________
>> LoL <<
>> No More <<


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwi 2005, o 19:20 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
popraw literowki, widzialem zamiast klany lany i cos tam jeszcze chyba
co do transferow jak sa wlaczone moge dopisac kogo chce tak? nawet jesli nie jest na liscie rezerwowej ? bo kiedys pisales o tym, a z reg jasno nie wynika czy w lewo czy w prawo, przynajmniej dla mnie
7.7 Brak dema z meczu (jednoznaczne z próbą zatuszowania czegoś) –w/o na korzyść drużyny przeciwnej na danej mapie, kara meczu dla gracza, w przypadku drugiej „wpadki” automatyczne usunięcie z ligi.

kazdy jest czlowiekiem, mi nie raz zdarza sie nagrac demo jedno na drugie.. jak bedzie w tdm autorecord [ a ma byc nie ? :D ] to git
co wysylania kazdego dema z meczu to tak jak Ci mowilem, po co gdzies zasmiecac ftp, zalozyc @ na o2 czy innym luznym portalu i slac.. 1gb miejsca to duzo :D

7.5 Gra na wszelkiego rodzaju wspomagaczach (AIM bot, wallhack) usunięcie z ligi gracza i klanu w jakim grał.
// tu imo taki sobie punkt, bo jak klan nijak o tym nie wiem, to jest to cios tylko i wylacznie w owy tag, wiadomo ze trzeba przyjmowac normalnych ludzi itd. moze to dziwne, ale np okaze sie ze xxx gra na edytowanych modelach, czy czyms i dlaczego ma za to cierpiec caly klan, skoro nikt o tym nie wiedzial [ pomijam to jezeli wiedzial.. ] //
nie kasowalem tego, bo pomyslalem inaczej.. bardzo dobry punkt kary musza byc ostre inaczej moglyby byc slabe akcje, typu ktos sobie dopisuje "ziom neo+ gdansk [:D]" i bawi sie w rozne slabe akcje z gownami.. a tak kazdy cl pilnuje "swojego podworka" bardziej. ja bym poszedl dalej i dodal cos podobnego o fejkach niech spierdala nie tylko klan w ktorym fejkowal i koles, ale i klan w ktorym gral tez w plq2 [ o ile taka sytuacja miala miejsce ], chodzi o to ze np gaav gra w q2e, fejkowal w 3m spierdalaja oba klany. zeby cl'owie nauczyli sie trzymac swoich graczy krotko, taka prawda. bo to ze liga jest dla nas itp to wiadomo, ale jakie akcje dzialy sie w tym plq2 to bol glowy..
pozatym punkt o cheatowaniu w pcw czy innej lidze tez by sie przydal, bo na upartego nie ma czegos takiego i np wyrzucenie rikiego bylo bez podstawne, szczegolnie ze demka z lig ma.. / a moze fejkowanie w innych ligach tez? :D

co z punktem o pojawieniu sie na ircu conajmniej 30min przed meczem czy cos? bo mnie znudzilo szukanie kogos, albo umawianie servera wtedy kiedy powinnismy zaczac grac..
//potem moze cos skrobne, jak przeczytam to jeszcze raz..


Ostatnio edytowano 8 kwi 2005, o 19:29 przez eX3, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwi 2005, o 19:25 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sty 2003, o 10:55
Posty: 1973
Lokalizacja: Krakow
Karma: 23
Proponowalbym poszerzenie maplisty o 2 niestandardowe mapy. Mysle ze hamster wiesz jakie, sa one wszedzie na polskich serverach juz.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwi 2005, o 19:30 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
jakie to mapy ? po co ? ktos na nich gralby procz nas [zagranica] ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwi 2005, o 19:42 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 mar 2005, o 23:25
Posty: 1530
Lokalizacja: st
Karma: 77
hehehe. hamster a po co komu te demka? nie sadze ze by chcialo sie wam ogladac kazdej mapy 8x 15 min. ;]

_________________
www.brudasy.pl - Wybierz swoj ulubiony model roucza!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwi 2005, o 20:02 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
$this->bbcode_second_pass_quote('sp!l', 'h')ehehe. hamster a po co komu te demka? nie sadze ze by chcialo sie wam ogladac kazdej mapy 8x 15 min. ;]


Wiadomo ze nikt by wszystkich nie ogladal, ale zawsze beda lezaly na serwerze i w razie jakis niejasnosci moga byc dowodem w sprawie i wtedy gracze nie musza przez cala lige wszystkich demek trzymac na dysku.

Dodatkowe mapy to kiepski pomysl, te mapy ktora sa na liscie byly i sa standardem w wszystkich normalnych ligach, z doborem map mozna sie pobawic w lidze insta, w tdm jest to raczej zbedne.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwi 2005, o 20:34 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sty 2003, o 10:55
Posty: 1973
Lokalizacja: Krakow
Karma: 23
$this->bbcode_second_pass_quote('eX3', 'j')akie to mapy ? po co ? ktos na nich gralby procz nas [zagranica] ?



q2rdm11,12,13 z tego co pamietam. Przy okazji ESL powaznie zastanawialismy sie nad ich wprowadzeniem. Sa dosc ciekawe, dosc wnikliwie je z hamsterem testowalismy. Sa napewno na SQ oraz viperach i kubusiach. Sadze, ze wprowadzilyby troche ozywienia. Ile mozna grac na 7 mapach? W kazdej grze MP przyjmuja sie nowe mapy, powoli, topornie, ale jesli sa ciekawe to warto mysle sprobowac.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwi 2005, o 23:23 
Naczelna zrzeda sceny Q2/Q4
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 20:29
Posty: 1691
Lokalizacja: stolyca
Karma: 25
nowe mapy w plq2 raczej nie wchodza w rachube,


jest pomysl z plq2i i byc moze ze tam pojawi sie czesc nowych


co do punktow o demach, pomysl o z o2 jest calkiem nie kulawy zobaczymy,


pomysl z 30 minutowa obecnosc przedstawiciela klanu (wa, cl) na kanale dorby zostanie wykorzystany,

z brakiem dema nie ulegne zaminie na 100% nie interesuje mnie czy zapomaniles, nie miales miejsca na dysku czy grasz z cafe gdzie codzinnie ktos uzywa ghosta do przywracania systemu, to nie ja mam sie martwic o to aby nie bylo podejzen o dema, a sam wiesz eX3 ile czasami nie jannosci jest z uzyskanie dema nawet 3/4 tyg po danym meczu


co do fejkowania w innych klanach jest to ciekawym rozwiazaniem zastanowaimy sie aby w jakis posob to uwzgledniec, nowe punkty bede dodawal na nowy kolor, jezeli nie ebdize zastrzen po i ch dopisaniu, zostana na stale

_________________
Niech kołowrotek będzie z wami!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwi 2005, o 23:25 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, o 09:22
Posty: 4052
Lokalizacja: bstok
Karma: 216
ekhm takie pytanie mam : czy klan ktory gral w poprzedniej edycji w 3 lidze a nie awansowal , ma mozliwosc grania w 2 lidze w nowej edycji ? [wzmocnienie skladu itp.] ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwi 2005, o 23:27 
Naczelna zrzeda sceny Q2/Q4
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 20:29
Posty: 1691
Lokalizacja: stolyca
Karma: 25
$this->bbcode_second_pass_quote('Feeble', 'e')khm takie pytanie mam : czy klan ktory gral w poprzedniej edycji w 3 lidze a nie awansowal , ma mozliwosc grania w 2 lidze w nowej edycji ? [wzmocnienie skladu itp.] ?



raczej nie

dlaczego?


wzocnieja sklady raczej nie maja istotnego znaczeni, aczkolwiek jesli brakowalo by nam klanow obytych w wyzszej lidze napewno on(ten z nizszej ligi) zostanie wziety pod uwage, ale szanse sa znikome
_________________
Niech kołowrotek będzie z wami!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwi 2005, o 07:43 
Przyczajony

Dołączył(a): 21 mar 2005, o 10:37
Posty: 54
Lokalizacja: P-sk
Karma: 0
eh ale hamster mozna teraz Klany zapisawyać? bo jeżeli tak to mój qmPel zapisze iB ok :) ?

_________________
N1 :-) M


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwi 2005, o 07:45 
Przyczajony

Dołączył(a): 21 mar 2005, o 10:37
Posty: 54
Lokalizacja: P-sk
Karma: 0
aa to trzeba było wcześniej grać ? żeby zakwalifikować Klan ? :| bo nie rozumiem

_________________
N1 :-) M


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwi 2005, o 10:51 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
eX3Ter, feeble sie tylko pytal czy klan ktory wczesniej nie gral w plq2, badz gral ale nie awansowal z 3 ligi do 2 ligi czy moze po zmianie skladu zaczac od razu 2 ligi. Zapisy beda przed startem kolejnej edycji czyli przypuszczalnie wrzesien/sierpien.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2005, o 08:07 
Kozak

Dołączył(a): 25 lut 2003, o 17:20
Posty: 2346
Lokalizacja: Centrum wszechswiata
Karma: 0
przez przypadek wcisnelem nie a mialo byc tak C:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2005, o 10:00 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
$this->bbcode_second_pass_quote('', '4').4 Konfiguracja servera powinna wygladac nastepujaco:
a) set powerups 1 b) set timelimit 20 c) team damage ON d) BFG allowed e) dmflags 1072 f) overtime 5 min.


no i oczywiscie wylaczona ochrona przez spawnkillem ;]
przydalo by sie tez wylaczyc mozliwosc uzywania ID'a jak sie gra na battle, by wiara przez to nie celowala przez wode (na tdm to nie dziala wiec to cheat)


$this->bbcode_second_pass_quote('', '4').6 Jeśli w przeciągu 20 minut jeden z klanow nie bedzię dysponowały kompletem graczy po tym czasie zostanie automatycznie wykorzystany wildcard, a jeśli owy klanu już go wykorzystał w/o na korzyść teamu przeciwnego.

IMHO powinno byc tak ze te 20 min sie liczy od momentu gdy jeden z klanow skompletuje 4, w obecnosci admina.

$this->bbcode_second_pass_quote('', '
')W przypadku upłynięcia regulaminowego czasu, a oba klany nie są "kompletne" sędzia ustala termin meczu jemu pasujący bez możliwości negocjacji (w ramach rozsądku)

Jesli ich wtedy nie bedzie, rozumiem ze oba klany maja w/o i -100 fragow?

$this->bbcode_second_pass_quote('', '4').9. Klanom przysługuje jeden 90 sekundowy timeout na mapę (w przypadku overflooda zapauzowanie gry nie wpływa na wykorzystanie timeouta, najdłuższa przerwa w grze może wynieść 120 sec, po upływie tego czasu gry sędzia ma prawu wznowić grę)

A co z lagami? Jesli ktos ma lagi ale nie overflow, czy admin ma prawo pauzowac gre i psuc timery przeciwnikowi? To jego sprawa czy ma lagi, czy pl, jesli chce to moze wolac o pauze (co innego jak ktos wisi, ale to widac). Dawanie pauzy za kazdym razem jak komus ping podskoczy i zawola lag, moze popsuc przeciwnikowi timery. Ktos moze sobie celowo robic laga ustawiajac cl_maxfps ponad jego lacze by zepsuc przeciwnikowi timery do ps'a np. (widzalem kiedys ze ludzie nawet bindowali i wykozystywali laga by ktos ich nie mogl namiezyc podczas skoku z duzej wysokosci). Ostatnio mnie zbesztales ze wynik w meczu jaki sedziowalem moglby byc inny... Powinno sie ustalic ze pauzowac mozna tylko w przypadku overflowa i na zyczenie, a nie jak sie widzi adminowi.

$this->bbcode_second_pass_quote('', '7').7 Brak dema z meczu (jednoznaczne z próbą zatuszowania czegoś) –w/o na korzyść drużyny przeciwnej na danej mapie, kara meczu dla gracza, w przypadku drugiej „wpadki” automatyczne usunięcie z ligi.

Troche przesadzasz, bedzie sie zdazac ze ludzie beda zapominac o tym w przeladowaniach mapy z samych emocji. Moze po prostu anolowac fragi tego gracza?

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2005, o 12:24 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
1. W polsce juz wszystkie serwery prawie dzialaja na tdm, jedynie chyba icpnet jeszcze jest na battle, poza tym mysle ze wiekszosc osob korzysta z id i nie jest to uzywany jako cheat, sytuacja widocznosci przez wode to jest skrajny przypadek, kazdy chyba chce wiedziec z kim co gdzie jak jest, w tdm dziala to bardzo dobrze bo jak wiadomo przez wode np. id juz nie dziala, na tourneyu tez nie da sie zmienic id i chyba domyslnie jest wlaczona jak gramy zza granica, wiec wylaczajac id calkowicie na battle to byloby to bezsens chyba.

2. Musisz uwzgeldnic rowniez czas sedziow, bez kitu, najpierw sedzia ma czekac pol godziny az 1 klan skompletuje 4 graczy a potem nastepne 20 min na nastepny klan? Terminy meczy w plq2 sa znane z gory na kilka dni przed, chyba kazdy moze sobie rozplanowac tak czas zeby na odpowiednia godzine. Malo tego, mysle ze moze byc dodany punkt regulaminu podobnie jak w cb ze trzeba byc 15 minut przed meczem by ustalic najperw serwer, a nie ze 20 min poczasie ludzie dopiero sie zbieraja, pozniej pol godziny chodzimy szukac serwera.... musi byc jakas organizacja.

3. Chyba najpierw sa wykorzystywane automatycznie wc chyba ze dany klan nie ma to jest wpisywany w/o, trzeba bedzie to sprecyzowac w regulaminie.

4. Zgadzam sie, rowniez trzeba bedzie to sprecyzowac, 2 klan nie moze cierpiec na meczu z powowdu tego ze ktos ma problemy z laczem i wylatuje z serwera co minute.

5. Przeciez nawet jesli po restarcie mapyjak nie wpiszesz na nowo record to demko nagrywa sie dalej, wprawdzie nie da sie tego odtworzyc bezposrednio w demoplayu czy q2, ale bez problemu idzie to w kg rozdzielic na 2 demka, wtedy wystarczy zaznaczyc w nazwie demka ze tam sa 2 mapy nagrane (to zreszta widac po wielkosci pliku). Niestety raczej ten punkt regulaminu musi byc taki drastyczny, bo dojdzie do sytuacji kiedy bedzie trzeba cos rostrzygnac a koles naraz mowi ze nie ma demka, moze mowi prawde a moze nie.... dlatego jest jak jest, jesli ktos zapomnial nagrac to bedzie mial kredki.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 138 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza