Sprawa regulaminu
Nizej zalaczam stary regulamin jakby ktos zapomnial. Dostepny jest tez na
http://q2.fpp.pl/plq2/
Najwazniejsze sprawy niewspomniane w regulaminie to min. proxy...
Dyskusje czas zaczac.
Elimki
Wstęp
1. Jest to tzw. „invitational league” co w wolnym tłumaczeniu oznacza, że klany nie zapisują sie do ligi, lecz zostają do niej zaproszone. Jest to umotywowane chęcią wykluczenia oszustow
2. Jest 16 miejsc wolnych dla polskich klanów. Klany będą wybierane subiektywnie według oceny współorganizatorów. Chciałbym zaznaczyć, że poziom gry ma tu najmniejsze znaczenie, a kultura i odpowiedzialność mają znaczenie priorytetowe.
3. Klany zostaną podzielone na 4 grupy po 4 zespoły. Awans do nastepnęj rundy zapewniają 2 pierwsze miejsca w grupie
4. W 2 rundziej (tzw. Ćwierc-finał) klany będą rozstawione według nastepujący:
a) Zwycięzca grupy „A” vs. Runner-up grupy „B”
b) Zwycięzca grupy „B” vs. Runner-up grupy „A”
c) Zwycięzca grupy „C” vs. Runner-up grupy „D”
d) Zwycięzca grupy „D” vs. Runner-up grupy „C”
5. Runda półfinałowa będzie przeprowadzona następująco:
a) Zwycięzca pojedynku z podpunktu 4.a) vs. Zwycięzca pojedynku z podpunktu 4.d
b) Zwyciezca pojedynku z podpunktu 4.b) vs. Zwyciezca pojedynku z podpunktu 4.c
Mecze
1. Kazda ligowa kolejka trwa 1 tydzien.
2. Klany maja czas na ustalenie terminu od poniedzialku do piatku godziny 23:59:59. Jesli do godziny 24:00 organizator nie otrzyma maila z wyznaczonym terminem walki (od poniedzialku do niedzieli) termin ustalany jest przez organizatorow na niedziele, godzine która najbardziej odpowiada sedziemu.
3. Kazdy mecz odbywa sie na mapach spośrod Q2dm1, Q2dm2, Q2dm3, Q2dm5, Q2dm6, Q2dm7, Q2dm8
4. Mapy wybieraja clan leaderzy sposrod wyzej wymienionych. Powinno byc to ustalone przed meczem.
5. Konfiguracja servera powinna wygladac nastepujaco:
a) set powerups 1
b) set timelimit 20
c) team damage ON
d) na dm6 i dm8 BFG jest NOT allowed
6. Kazdy team jest zobligowany do wystawienia skladu 4 osobowego. Mecz moze byc kontynuowany przez 3 graczy (w przypadku overflow’a lub disconnect’a jednego z graczy) lecz w czasie countdown’u musi byc ich 4.
7. Jeśli w czasie walki jeden z teamow bedzie mial mniej niz 3 zawodnikow i w ciagu 60 sekundowego timeoutu nikt sie nie polaczy, zostanie podyktowany walkower na korzysc przeciwnej druzyny.
8. Zmiany skladu nastepuja w czasie trwania meczu wiec proponuje zbindowac sobie jakis przycisk w celu uzupelnienia skladu
9. Na serverze znajduja sie tylko i wylacznie gracze teamow rozgrywajacych w danej chwili mecze oraz sedzia ligowy.
10. Gracze rezerwowi moga obserwowac gre jedynie swojego teamu. Jesli nie bedzie to przestrzegane to nastapi kick-ban
Punktacja
1. Za zwyciestwo w rundzie (na jednej mapie) klan otrzymuje 3 punkty.
2. Za przegrana w rundzie (na jednej mapie) klan otrzymuje 1 punkt.
3. Za walkower w rundzie (na jednej mapie) klan otrzymuje –1 punkt.
4. Punktacja ogolna jest suma punktow w poszczegolnych rundach.
5. W przypadku rownej liczby punktow zdobytych przez klany, o miejscu w tabeli decyduje wynik bezposredniego spotkania
Prawa i Obowiązki
1. Kazdy klan ma mozliwosc podania nie ograniczonej ilosci graczy wystepujacych w lidze, jednak minimalna ilosc graczy to 5.
2. Po rozpoczeciu pierwszego meczu ligi sklady nie moga byc aktualizowane
3. Jesli istnieje podejrzenie, ze najlepszy gracz druzyny przeciwnej moze byc „kims innym” musi pozostac on na serverze po walce w celu zweryfikowania jego IP.
4. Za kazda probe oszustwa klan zostaje zdyskwalifikowany.
5. Mozna uzywac proxy
6. Mozna uzywac fullbright’ow
7. Nie mozna uzywac AIM botow ani innych tego typu „wspomagaczy”
8. Zakaz uzywania edytowanych modeli broni (tzw. Spiked rockets) pod grozba walkowera.
9. Clan Leader odpowiedzialny jest za wszystko(zachowanie, terminy etc) i w przypadku ew. nagrod on rozdziela je miedzy klanowiczow...
© r@fee
PLAYOFFY
Rozstawienie
1. W ćwiercfinale klany będą rozstawione według nastepujący:
a) Zwycięzca grupy „A” vs. Runner-up grupy „B”
b) Zwycięzca grupy „B” vs. Runner-up grupy „A”
c) Zwycięzca grupy „C” vs. Runner-up grupy „D”
d) Zwycięzca grupy „D” vs. Runner-up grupy „C”
2. Runda półfinałowa będzie przeprowadzona następująco:
a) Zwycięzca pojedynku z podpunktu 1.a) vs. Zwycięzca pojedynku z podpunktu 1.d
b) Zwyciezca pojedynku z podpunktu 1.b) vs. Zwyciezca pojedynku z podpunktu 1.c
Mecze
1. Kazda ligowa kolejka trwa 1 tydzien.
2. Klany maja czas na ustalenie terminu od poniedzialku do piatku godziny 23:59:59. Jesli do godziny 24:00 organizator nie otrzyma maila z wyznaczonym terminem walki (od poniedzialku do niedzieli) termin ustalany jest przez organizatorow na niedziele, godzine która najbardziej odpowiada sedziemu.
3. Kazdy mecz odbywa sie na mapach spośrod Q2dm1, Q2dm2, Q2dm3, Q2dm5, Q2dm6, Q2dm7, Q2dm8
4. Mecz rozgrywany jest systeme best of 3 maps.
5. Mapy wybieraja clan leaderzy sposrod wyzej wymienionych. Powinno byc to ustalone przed meczem. W razie remisu po drugiej rundzie (1:1 w mapach), 3 mape wybiera klan, ktory zdobyl wieksza liczbe fragow w 2 pierwszych rundach
6. Konfiguracja servera powinna wygladac nastepujaco:
a) set powerups 1
b) set timelimit 20
c) team damage ON
d) na dm6 i dm8 BFG jest NOT allowed
7. Kazdy team jest zobligowany do wystawienia skladu 4 osobowego. Mecz moze byc kontynuowany przez 3 graczy (w przypadku overflow’a lub disconnect’a jednego z graczy) lecz w czasie countdown’u musi byc ich 4.
8. Jeśli w czasie walki jeden z teamow bedzie mial mniej niz 3 zawodnikow i w ciagu 60 sekundowego timeoutu nikt sie nie polaczy, zostanie podyktowany walkower na korzysc przeciwnej druzyny.
9. Zmiany skladu nastepuja w czasie trwania meczu wiec proponuje zbindowac sobie jakis przycisk w celu uzupelnienia skladu
10. Na serverze znajduja sie tylko i wylacznie gracze teamow rozgrywajacych w danej chwili mecze oraz sedzia ligowy.
10. Gracze rezerwowi moga obserwowac gre jedynie swojego teamu. Jesli nie bedzie to przestrzegane to nastapi kick-ban
Prawa i Obowiązki
1. Kazdy klan ma mozliwosc podania nie ograniczonej ilosci graczy wystepujacych w lidze, jednak minimalna ilosc graczy to 5.
2. Jesli istnieje podejrzenie, ze najlepszy gracz druzyny przeciwnej moze byc „kims innym” musi pozostac on na serverze po walce w celu zweryfikowania jego IP.
3. Za kazda probe oszustwa klan zostaje zdyskwalifikowany.
4. Mozna uzywac proxy
5. Mozna uzywac fullbright’ow
6. Nie mozna uzywac AIM botow ani innych tego typu „wspomagaczy”
7. Zakaz uzywania edytowanych modeli broni (tzw. Spiked rockets) pod grozba walkowera.
8. Clan Leader odpowiedzialny jest za wszystko(zachowanie, terminy etc) i w przypadku ew. nagrod on rozdziela je miedzy klanowiczow...