[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 17 wrz 2019, o 01:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zamknięty. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 386 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 3 paź 2002, o 01:20 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
http://www.city.net.pl/sporting/16v/liga.html

to juz chyba 4 edycja nie 3


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 paź 2002, o 10:26 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
Widze małą niezgodność w regulaminie a raczej niedociągniecie. W ósmym punkcie jest napisane, ze nie mozna miec zmienionych modeli rakiet. Proponuje dopisac, ze warunkiem uczestniczenia gracza w lidze jest po wpisaniu: p_modified i p_custom "models ok".

Zastanawia mnie jest uczestnictwo klanu [r] w lidze. Czy aby na pewno będą gotowi wystawić 4 osobowy skład na mecz? Słabo by było gdyby powtórzyła się wpadka, jak z poprzedniej edycji, gdy nie wszystkie klany były gotowe rozgrywać mecze.

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 paź 2002, o 12:38 

Karma: 0
Jesli nie zjawia sie na klanowkach to w nastepnych edycjach PLQ2 beda mogli conajwyzej poogladac dema z walk innych klanow C:


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 paź 2002, o 21:44 
Slaby koles

Dołączył(a): 25 wrz 2002, o 13:15
Posty: 11
Lokalizacja: :LbN:
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('0NI', 'W')idze małą niezgodność w regulaminie a raczej niedociągniecie. W ósmym punkcie jest napisane, ze nie mozna miec zmienionych modeli rakiet. Proponuje dopisac, ze warunkiem uczestniczenia gracza w lidze jest po wpisaniu: p_modified i p_custom "models ok".

Zastanawia mnie jest uczestnictwo klanu [r] w lidze. Czy aby na pewno będą gotowi wystawić 4 osobowy skład na mecz? Słabo by było gdyby powtórzyła się wpadka, jak z poprzedniej edycji, gdy nie wszystkie klany były gotowe rozgrywać mecze.


hmmm [r] w plq2 to swoja droga smieszny temat bo na necie zbyt czesto to ich nie widac i szczerze watpie w ich regulaminowa frekwencje na meczach nadchodzacej edycji plq2 sfinka
_________________
CHWDP


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 paź 2002, o 13:18 
Cukierkowy

Dołączył(a): 14 lip 2002, o 21:33
Posty: 181
Karma: 9
Tabele i wyniki z plq2 mozna by wrzucic na telegazet. hyhyhy ma ktos wujka w jakiejs telewizji sfinka

_________________
jest tam pomidor?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 paź 2002, o 13:29 
Naczelna zrzeda sceny Q2/Q4
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 20:29
Posty: 1691
Lokalizacja: stolyca
Karma: 25
odrazu na bilbordy

_________________
Niech kołowrotek będzie z wami!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 paź 2002, o 16:01 
Cukierkowy

Dołączył(a): 14 lip 2002, o 21:33
Posty: 181
Karma: 9
Tez mozna :D

_________________
jest tam pomidor?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 paź 2002, o 13:55 
Cukierkowy

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:59
Posty: 212
Lokalizacja: GL
Karma: 0
nie zapomnijcie o usłudze "Powiadamianie SMS'em" piesek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 paź 2002, o 17:32 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:52
Posty: 2684
Lokalizacja: warszawa,s
Karma: 427
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

_________________
sierota po Lost ;) & Q2 сдиелно ж ссср


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 paź 2002, o 16:41 
Cukierkowy

Dołączył(a): 14 lip 2002, o 21:33
Posty: 181
Karma: 9
W sumie to najlepiej jak by byly mecze na zywo w tv :D heh to by bylo niezle "Witam panstwa w ten quakowy wieczor z servera coolnet5 gdzie odbedzie sie mecz miedzy klanami 3M i DMC komentowac to spotkanie bedzie dla panstwa Dariusz Szpakowski" ,a jak nie to chociaz skróty wszystkich spotkan w Sportowej Niedzieli :D :D :D 8)

_________________
jest tam pomidor?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 paź 2002, o 16:42 
Cukierkowy

Dołączył(a): 14 lip 2002, o 21:33
Posty: 181
Karma: 9
:drinking:

_________________
jest tam pomidor?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 paź 2002, o 17:12 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
ta a w radiu maryja proboszcz mastermind by prowadzil kazanie dlaczego jego klan nie zostal zaproszony do ligi


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 paź 2002, o 23:30 
Przyczajony

Dołączył(a): 12 lip 2002, o 00:18
Posty: 38
Lokalizacja: rzeszow
Karma: 0
ale teraz dowaliles mkuh boki zrywac!!!!
ps. masz cos do bylego klanu masterminda???

_________________
Lubie......


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 paź 2002, o 06:44 
Cukierkowy

Dołączył(a): 9 sie 2002, o 22:11
Posty: 241
Karma: 0
a jaki to jest byly ten jego klan ?
pozatym umnie w klanie napewno znajdzie ktos sie co ma cos do bylego klanu masterminda... skoro taks szukasz ...

_________________
gg:3434343 <:::nux:::[]xxxx()


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 paź 2002, o 11:45 
Slaby koles

Dołączył(a): 21 wrz 2002, o 20:43
Posty: 2
Lokalizacja: Przeworsk
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('r@fee', 'J')esli nie zjawia sie na klanowkach to w nastepnych edycjach PLQ2 beda mogli conajwyzej poogladac dema z walk innych klanow C:

i co powiesz na temat uN po mezcu z LoT

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 paź 2002, o 12:37 

Karma: 0
A co chcialbys wiedziec ? Chyba wyraznie napisalem "klanowkach".
Jedna nic nie zmienia. Jeszcze maja nawet teoretyczne szanse na wyjscie z grupy


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 paź 2002, o 13:25 
Cukierkowy

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:59
Posty: 212
Lokalizacja: GL
Karma: 0
postuluję by do regulaminu wprowadzić obowiązek nagrywania demek przez wszystkich graczy - a po meczu można by wystawić na widok publiczny te z największą liczbą fragów albo z najlepszą eff - i tu brawa dla x2 za szybkie wrzucenie demka :) - i jeszcze szybszy delete :?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 paź 2002, o 13:40 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
$this->bbcode_second_pass_quote('pr1mus', 'a')le teraz dowaliles mkuh boki zrywac!!!!
ps. masz cos do bylego klanu masterminda???

teraz powinien sie bac chyba, tak ?

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 paź 2002, o 18:49 
Cukierkowy

Dołączył(a): 9 sie 2002, o 22:11
Posty: 241
Karma: 0
poszla fama ze un padlo i sie zwolnilo miejsce w plq2 ?

_________________
gg:3434343 <:::nux:::[]xxxx()


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 paź 2002, o 19:40 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
pytasz czy stwierdzasz? :)

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zamknięty. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 386 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza