[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 19 sty 2020, o 01:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: LINKI!!!!
PostNapisane: 7 cze 2004, o 08:56 

Karma: 0
:mad: Zrobcie zebym wszystkie linki dzialaly. Jak ktos cos chce sciagnac to tlyko widzi Nie odnaleziono pliku.
550 Can't change directory to ftp.cdrom.com: No such file or directory....
:mad:


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2004, o 14:53 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2003, o 20:11
Posty: 2549
Lokalizacja: Krynica/Krak
Karma: 45
nie pamiętam gdzie ten topic był, nie będe tworzył nowego zapytam tutaj... :D co z kontami ftp rozwiazaliscie problem ? :) pytam z ciekawości ;p

_________________
:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2004, o 15:41 
Kozak

Dołączył(a): 23 sie 2003, o 23:56
Posty: 2361
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 3
tak kazdy dostal 40mb ... przegapiles rozdawanie ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2004, o 17:06 

Karma: 0
o qrwa to chyba ja i venom tez.....:D


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2004, o 18:59 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5419
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
proszę nie siać paniki, macie błędne inf :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 paź 2004, o 23:38 
Cichociemny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sie 2004, o 18:13
Posty: 84
Lokalizacja: Gdynia
Karma: 0
powtorze pytanko: Kiedy beda dzialac linki na stronie? / 10 zeta sie dorzuce no moze nawet 30 ....


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 paź 2004, o 00:01 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
nigdy, anomal nie ma czasu :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 paź 2004, o 01:54 
Cichociemny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sie 2004, o 18:13
Posty: 84
Lokalizacja: Gdynia
Karma: 0
to moze chociaz ktos moze udostepnic siakies pak'i
(ciekawe) ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 paź 2004, o 10:26 

Karma: 0
no coz ja tez nie dostalem darmowego ftpa ;(


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 paź 2004, o 11:25 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sty 2003, o 10:55
Posty: 1973
Lokalizacja: Krakow
Karma: 23
Nie tylko Ty :}


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza