[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 26 cze 2019, o 21:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sie 2002, o 13:59 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
ja tyz bym chcial miec w tym jakis wklad..chcialem do demek ale widze ze duzo ludzi chce :(


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sie 2002, o 17:46 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2002, o 14:56
Posty: 805
Lokalizacja: G-wo
Karma: 1
to zajmij sie czyms innym nie demkami


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sie 2002, o 18:03 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
hm ŚWIETNA MYŚL!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 wrz 2002, o 02:55 
Cukierkowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:28
Posty: 186
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 3
imho dobry dzial DEMA bylby jednym z najchetniej odwiedzanych dlatego powinny go tworzyc conajmniej 3-4 osoby , dysponujace odpowiednia iloscia czasu i przedewszystkim wykazujace niemaly zapal i zaangazowanie w to co robia sfinka
:usa

_________________
Imperare sibi maximum imperium est


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 wrz 2002, o 21:49 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
psail bym sie na to - chyba ze juz jest full osob


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 wrz 2002, o 12:32 
Cukierkowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:28
Posty: 186
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 3
Mi sie wydaje ze narazie jest nas dwoch :> rafee , sick ? :D

_________________
Imperare sibi maximum imperium est


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 wrz 2002, o 12:37 
Luzny kolezka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 20:47
Posty: 370
Lokalizacja: klikasz ?
Karma: 0
Nie zapomnijcie o mnie :D
Uwielbiam demka chytry

_________________
bo s


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 wrz 2002, o 12:51 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
seba co z tym czyms od claya ? C:

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 wrz 2002, o 13:35 
Luzny kolezka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 20:47
Posty: 370
Lokalizacja: klikasz ?
Karma: 0
Zapytam jak go spotkam

_________________
bo s


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 wrz 2002, o 13:38 

Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('r@fee', 'N')o to ja napisze co moge zaoferowac a pozniej co chcialbym w takim portalu widziec.

1. Chetnie zajme sie demkami, opisy do nich ocenki itp itd.
2. Chetnie zajme sie wywiadami z graczami


Chyba wyraznie napisalem ?
Ile razy mam to samo pisac ?

Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 wrz 2002, o 18:20 
Cukierkowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:28
Posty: 186
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 3
No to mamy calkiem mila ekipke . Wogole jak wy widzicie ten dzial? Ja proponuje nie robic z tego drugiego http://www.3d-demos.com/ bo tam jest tez masa slabych demek a to znow powoduje ze taki dzial staje sie mniej atrakcyjny. Imho o wiele lepiej by bylo gdyby osobe zajmujace sie tym dzialem mialy mozliwosc automatycznego uploadowania demek przez stronke z krotkim ich opisem lub recenzja :) Dzieki temu dzial ten stanie sie bardziej prestizowy a wszystkie demka beda ciekawe i mile dla oka. Zreszta starsi gracze napewno pamietaja DEMOSQUAD lub Q2TV (robione przez czerwiaka i tomsona) . Obie te strony dzialaly na podobnych zasadach jak to co proponuje zrobic ( no moze z wyjatkiem uploadu plikow przez strone) i oba byly bardzo popularne w srodowiskach graczy. Co wy na to ?

_________________
Imperare sibi maximum imperium est


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 wrz 2002, o 18:27 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
uploadnac to mozna bez problemu :)


a dodac potem newsa z www z linkiem tez bez problemu :)

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 wrz 2002, o 18:45 
Cukierkowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:28
Posty: 186
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 3
no to socznie :>

_________________
Imperare sibi maximum imperium est


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 wrz 2002, o 19:57 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2002, o 14:56
Posty: 805
Lokalizacja: G-wo
Karma: 1
czemu to ten topic nosi nazwe wymarzony portal? ktos onim marzyl? ;d


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 wrz 2002, o 19:59 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
mojej baby chlop

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 wrz 2002, o 20:15 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2002, o 14:56
Posty: 805
Lokalizacja: G-wo
Karma: 1
nie wiem kto to, dlugo nad tym myslalem ale to chyba ty 8) 8) 8) 8) :mad:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 wrz 2002, o 21:16 
Cukierkowy

Dołączył(a): 9 sie 2002, o 22:11
Posty: 241
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('riQard', 'c')zemu to ten topic nosi nazwe wymarzony portal? ktos onim marzyl? ;d

jak u ciebie w przedszkolu pani rzuca temat 'wymarzone wakacje' to chyba ty i inne dzieci grzecznie podnosza rece i opisuja jak chcialby by te wakacje wygladaly w tym wypadku chodzi o portal... 8)

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 wrz 2002, o 21:38 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2002, o 14:56
Posty: 805
Lokalizacja: G-wo
Karma: 1
powinienes zostac nauczycielka "pania" bo tak dobrze tlumaczysz :S


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 wrz 2002, o 23:39 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
nie on dobrze tlumaczy tylko ktos tu jest przyglupi


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 wrz 2002, o 16:49 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2002, o 14:56
Posty: 805
Lokalizacja: G-wo
Karma: 1
to napewno nie ja ..... :S


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza