[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 20:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 1 gru 2003, o 18:27 
Kozak

Dołączył(a): 25 lut 2003, o 17:20
Posty: 2346
Lokalizacja: Centrum wszechswiata
Karma: 0
ten z celownikiem i zrzutami do jakiegos katalogu w pcx'ach

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 gru 2003, o 19:09 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
$this->bbcode_second_pass_quote('Harven', ' ')Nie chcialo mi sie robic nowego projektu wiec zrobilem to w TDM (oczywiscie nie bedzie tej opcji w wersji finalnej).


why ? =)

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 gru 2003, o 22:14 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Poniewaz nazwa textury jest wysylana z serwera do klienta co 0.1 sekundy (10 razy na sekunde) wiec mogloby to spowodowac oveflowa dla gracza o nieco wiekszym pingu oraz przy lagach. Poza tym niepotrzebnie zwieksza to ruch na laczu.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 gru 2003, o 01:06 
Kozak

Dołączył(a): 25 lut 2003, o 17:20
Posty: 2346
Lokalizacja: Centrum wszechswiata
Karma: 0
programik byl by wykoazystany na lanie na servie zalozonym przez 1 usera w celu obadania textur i zroienia nowych wiec chyba nie ma problemu ??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 gru 2003, o 15:30 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Pewnie ze nie ma. Chodzi mi tylko o to, ze w wersji finalnej TDM tego nie bedzie :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 gru 2003, o 17:42 
Kozak

Dołączył(a): 25 lut 2003, o 17:20
Posty: 2346
Lokalizacja: Centrum wszechswiata
Karma: 0
no to zycze udanego programu :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 gru 2003, o 23:06 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Zrobione. Po nacelowaniu na teksture i wpisaniu w konsoli "convert", zostaje ona przekonwertowana na plik pcx. Zeby dzialalo, nalezy wypakowac wszystkie tekstury z paka (do katalogu baseq2\textures). Pcxy beda zapisywane w katalogu tdm\textures. Wystarczy rozpakowac zipa do folderu w ktorym macie q2. http://kubus.rulez.pl/~asbest/tdm/pl/?download=TDM0.1b_textures.zip


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 gru 2003, o 16:54 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2003, o 23:45
Posty: 254
Lokalizacja: Pozna
Karma: 0
jeszcze tylko doróbcie model japońca łażącego z aparatem fotograficznym, żeby się wczuć w klimat :-)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 gru 2003, o 22:29 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Stah, tylko nie mow, ze tamten pomysl tez byl dla jaj tak jak ten, bo sie chyba powiesze. Stracilem na to 1,5h... :]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 gru 2003, o 23:21 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2003, o 23:45
Posty: 254
Lokalizacja: Pozna
Karma: 0
brak presji hamuje samorozwój ;-)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 gru 2003, o 23:47 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Mnie tam nic nie powstrzyma ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 gru 2003, o 02:04 
Kozak

Dołączył(a): 25 lut 2003, o 17:20
Posty: 2346
Lokalizacja: Centrum wszechswiata
Karma: 0
GW zrobie se tego skina japonca i zbinduje klawisz bede latal po mapie i bede walił fotoosy naprawde dobra robota :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza