[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 26 cze 2019, o 21:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: spis textur
PostNapisane: 20 lis 2003, o 00:07 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5419
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
Pracowałem od pewnego czasu na spisem textur (narazie tylko do dm1) zacząłem to robić głównie dla siebie ale pomyślałem, że przyda sie to wszystkim, którzy bawią się pakami. Może jak lista się zapełni (bo kilku textur mi brakuje) można by ją wrzucić na q2tv do działu paki. Zresztą nie wiem, sami osądzcie.
http://www.vend.republika.pl/textures.htm


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lis 2003, o 00:27 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
pewnie ze mozna : ]

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lis 2003, o 12:27 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
Świetna robota, gdybyś dał rade zrobić na reszte map, to by dopiero było super Ö

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lis 2003, o 14:00 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5419
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
thx
Powiem wam, że to robota strasznie mozolna.. i właśnie dlatego brakuje mi kilku, bo już zywcem nie miałem siły tego sam skończyć. Brałem po kolei każdą texturę z e2u3, podmieniałem za czarny blank, wgrywałem do osobnego paka i skakałem po dm1 aż ją gdzieś zauważyłem. Ponieważ w tym folderze są rózne textury, nie tylko z the edge, czasami wgrywałem 20 z rzędu biegałem po mapie i nic się nie zmieniało :/
Z kolei bardzo trudno się jest zorientować podgladając textury w wallym, gdzie są one zlokalizowane. Fajnie by było to skończyć, może się uda.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lis 2003, o 16:19 
Cichociemny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2002, o 16:56
Posty: 105
Karma: 0
hehehe moge ci pomoc. znam lepsiejszy sposob ;-)
quarkiem otwierasz .bsp jakiejkolwiek mapy. jest w nim troche wiecej kresek niz w zwyklym .map, ale to nie szkodzi. odnajdujesz powierzchnie ktora cie interesuje. klik na nia. w zakladce z opcjami face'a pokazuje ci nazwe tekstury.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lis 2003, o 16:37 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5419
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
heh. faktycznie to sprytniejsze, tylko nie znam się kompletnie na tym programie. w sumie to co piszesz jest jasne, więc może w ten sposób spróbuję aczkolwiek raz odpaliłem quarka i szybko go wywaliłem gdyż nie byłem w stanie nic tam zrobić..
może skończysz tą listę w wolnej chwili? najtrudniej było mi wyłapać wszystkie lampy i punkty oświetlenia, tego głównie brakuje.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lis 2003, o 17:34 
Cichociemny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2002, o 16:56
Posty: 105
Karma: 0
okej, jest jeszcze prosciej niz powiedzialem ;-). w opcjach kompilacji jest 'prepare used textures'. quark zapisuje uzywane textury w podanej sciezce. teraz wystarczy explorerem zlookac ich nazwy, a w przegladarce textur (wbudowanej w quarka) obejrzec ktora to ktora :-)

EDIT:
ok. zrobilem cale dm1. mam nazwy poszczegolnych tekstur, oraz ich obrazki w .pcx
teraz pozostaje tylko podmienienie ich na jakas oczojebna teksturke i porobienie screenshotow... zabieram sie dalej do roboty ;D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lis 2003, o 20:45 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5419
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
$this->bbcode_second_pass_quote('bonso', 'E')DIT:
ok. zrobilem cale dm1. mam nazwy poszczegolnych tekstur, oraz ich obrazki w .pcx


8O :D :D

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lis 2003, o 18:22 
Cichociemny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2002, o 16:56
Posty: 105
Karma: 0
spis dla dm1 skonczony. zaraz zip wyladuje na http://www.bonso.republika.pl/screenshot.zip
w srodku sa pcx z teksturami i screeny z mapy z pokazanymi miejscami gdzie, i co jest umieszczone.
jak da rade to upakujcie to na kubusiu, bo moje konto na republice zaraz sie zablokuje C:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lis 2003, o 20:35 
Fajny

Dołączył(a): 1 wrz 2003, o 15:33
Posty: 815
Lokalizacja: bydgoszcz
Karma: 31
$this->bbcode_second_pass_quote('bonso', 's')pis dla dm1 skonczony. zaraz zip wyladuje na http://www.bonso.republika.pl/screenshot.zip
w srodku sa pcx z teksturami i screeny z mapy z pokazanymi miejscami gdzie, i co jest umieszczone.
jak da rade to upakujcie to na kubusiu, bo moje konto na republice zaraz sie zablokuje C:

Khym khym :D
$this->bbcode_second_pass_quote('', 'P')rzykro nam, strona o podanym adresie nie istnieje.

Sprawdź, czy wpisałeś poprawny adres strony, lub skorzystaj z największej w Polsce Wyszukiwarki Onetu.
_________________
Mow mi seb :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lis 2003, o 20:55 
Cichociemny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2002, o 16:56
Posty: 105
Karma: 0
dobra, juz dziala :P
"zaraz" sie troche przeciagnelo ;-)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lis 2003, o 21:11 
Fajny

Dołączył(a): 1 wrz 2003, o 15:33
Posty: 815
Lokalizacja: bydgoszcz
Karma: 31
TROCHE ??
Tylko o ponad 2h ;)
THX sciagne i zobacze co tam nabazgrales ;)

A jakbys zrobil jeszcze do dm3 bym sie nie obrazil :)

_________________
Mow mi seb :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lis 2003, o 21:35 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5419
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
kawał dobrej roboty bonso :]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lis 2003, o 21:45 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
A ja znam jeszcze latwiejszy sposob. Wystarczy troche pogrzebac w kodzie chytry i moge zrobic zeby pod celownikiem pojawiala sie nazwa textury na ktora sie aktulanie celuje, co wy na to?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lis 2003, o 03:18 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
Do dzieła!!

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lis 2003, o 16:55 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2003, o 23:45
Posty: 254
Lokalizacja: Pozna
Karma: 0
harv : jeszcze tylko zrob komende, ktora bedzie zrzucac pokazywana teksture do pcx :-)

ew. prosty program przegladajacy map/bsp i wypisujacy tekstury do piku ew. tworzacy odpowiednie pcx'y, pozwolilby uniknac pominiecia jakiejs tekstury przy zwyklym lazeniu.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lis 2003, o 23:42 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
http://kubus.rulez.pl/~asbest/tdm/pl/?download=TDM0.1b_textures.zip trzeba sciagnac i plik dll przegrac do katalogu tdm w q2. Wlaczyc +game tdm i po wlaczeniu mapy w konsoli wpisac "id" i potem "textnames". Nie chcialo mi sie robic nowego projektu wiec zrobilem to w TDM (oczywiscie nie bedzie tej opcji w wersji finalnej).

Stahu to by wymagalo pogrzebania w kodzie enginu wiec na razie tego nie zrobie (nie chce mi sie :)))). Molbym ewentualnie zrobic zrzucanie spisu textur z danej mapy do pliku.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 gru 2003, o 00:09 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5419
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
Good Work! Harven :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 gru 2003, o 17:56 
Kozak

Dołączył(a): 25 lut 2003, o 17:20
Posty: 2346
Lokalizacja: Centrum wszechswiata
Karma: 0
[quote="Stah"]harv : jeszcze tylko zrob komende, ktora bedzie zrzucac pokazywana teksture do pcx :-)

ew. prosty program przegladajacy map/bsp i wypisujacy tekstury do piku ew. tworzacy odpowiednie pcx'y, pozwolilby uniknac pominiecia jakiejs tekstury przy zwyklym lazeniu.[/
quote]

zajebisty pomysl Harvi dawaj dawaj :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 gru 2003, o 18:22 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
ale ktory pomysl?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza